Gå til innhold

One Call endring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var "eventyret" over. OneCall begynner nå med startavgift på 59 øre også for de "gratis" 120 ringeminuttene.

Noen som kan ha noen formening om hvilket mobilabbonement som nå blir billigst?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og kundene til One Call har ikke sett dette komme? One Call har oppdaga at de også må tjene penger, så enkelt er det. Søker du litt finnes det oversikter over hva som er billigst til enhver tid, men det er for tidlig på dag til at jeg husker linken.

Skrevet

Og kundene til One Call har ikke sett dette komme? One Call har oppdaga at de også må tjene penger, så enkelt er det. Søker du litt finnes det oversikter over hva som er billigst til enhver tid, men det er for tidlig på dag til at jeg husker linken.

Ja - det var vel for godt til å være sant i lengden.

Skrevet

Å det kom som en overraskelse eller? Ingen bedrift kan drive uten å tjene penger, det er ingen som gir bort noe!

Skrevet

Å det kom som en overraskelse eller? Ingen bedrift kan drive uten å tjene penger, det er ingen som gir bort noe!

Hjelpes, så krass. Hva kan vi vite om OneCall kanskje har tjent på opplegget sitt allikevel, ved at mange har ringt mer enn dette, eventuelt andre inntekter fra ekstratjenester m.m. Det må være lov til å påpeke endringen og si at det er synd at eventyret er over!:)

Skrevet

Hjelpes, så krass. Hva kan vi vite om OneCall kanskje har tjent på opplegget sitt allikevel, ved at mange har ringt mer enn dette, eventuelt andre inntekter fra ekstratjenester m.m. Det må være lov til å påpeke endringen og si at det er synd at eventyret er over!:)

Krass eller realistisk? Hmmm....

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Det må være lov til å påpeke endringen og si at det er synd at eventyret er over!:)''

Selvsagt må det være lov.

Men det må også være lov å stille spørsmålstegn ved at mange velger å overse det faktum at OneCall ikke kunne leve med denne eksklusive fordelen for kundene i det lange løp. Og hadde OneCall tjent nok på kundene sine likevel hadde de neppe endret dette, eller hva?

Gjest ChiengMai
Skrevet

My point exactly...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja. Det viser seg ofte at den gratis lunsjen blir dyrere på sikt. :-)

Gjest mandolina
Skrevet

Talkmore har et rimelig forhåndsbetalt abonnement.

Tele2 champion er også et rimelig alternativ, men der har de en minstepris pr. måned.

Hilsen

Skrevet

Ingenting i veien for å utnytte et tilbud mens det er der. Nå har jeg hatt billig abonnement i mange måneder til både meg og tenåringen, jeg har spart mye. Å endre til et annet selskap nå vil koste meg maks en halvtimes arbeid. Hva er problemet?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ingenting i veien for å utnytte et tilbud mens det er der. Nå har jeg hatt billig abonnement i mange måneder til både meg og tenåringen, jeg har spart mye. Å endre til et annet selskap nå vil koste meg maks en halvtimes arbeid. Hva er problemet?

Har _jeg_ sagt det er et problem? Jeg bare stilte spørsmål om hvorvidt kundene til OneCall ikke hadde skjønt at denne endringa måtte komme før eller senere. Når det er så enkelt å bytte, så skjønner jeg ikke hva problemet til OneCall-kundene egentlig er. Og skal man beholde nummeret sitt tar det langt mer enn en halvtime å bytte leverandør.

Skrevet

Nå har vel alle en startavgift, så jeg holder meg til One Call videre. Da kommer jeg meg stort sett unna med å betale nettopp startavgiften.

Men det var jo litt kjedelig da:-(

Skrevet

Har _jeg_ sagt det er et problem? Jeg bare stilte spørsmål om hvorvidt kundene til OneCall ikke hadde skjønt at denne endringa måtte komme før eller senere. Når det er så enkelt å bytte, så skjønner jeg ikke hva problemet til OneCall-kundene egentlig er. Og skal man beholde nummeret sitt tar det langt mer enn en halvtime å bytte leverandør.

Neida, du har ikke sagt at det er et problem. Du har bare en noe amper tone? Å bytte leverandør er da en bagatell, det har jeg gjort flere ganger, og alltid beholdt nummeret.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Neida, du har ikke sagt at det er et problem. Du har bare en noe amper tone? Å bytte leverandør er da en bagatell, det har jeg gjort flere ganger, og alltid beholdt nummeret.

''Du har bare en noe amper tone?''

Tror du leser innlegg som fanden leser skriften på veggen, og du kan bare legge av deg å tillegge andre holdninger de ikke har. Og jeg er ikke en gang amper nå...

Skrevet

''Du har bare en noe amper tone?''

Tror du leser innlegg som fanden leser skriften på veggen, og du kan bare legge av deg å tillegge andre holdninger de ikke har. Og jeg er ikke en gang amper nå...

Hjelpe meg! :D

Skrevet

Jeg kommer ikke til å bytte med det første. Bruker de 120 minuttene på 2-3 samtaler og da blir det jo bare 2-3 kr for min del. Minutt og sms-prisen har jo blitt satt ned, så kanskje det går opp i opp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...