Gå til innhold

Tid på DOL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye av deres dag går til med å være på DOL? Ser at mange nick er aktive på mange forum.

Jeg er innom daglig,men skriver ikke så ofte.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er her daglig, varier hvor aktiv jeg er på skrivefronten. Jeg har tid til det da, for jeg er hjemme hele dagene.

Skrevet

Maks èn time i uka.

Jeg har hjemmekontor, og er innom når jeg venter på svar på en viktig mail, når jeg må hvile hodet fra det jeg holder på med, når jeg kjeder meg, når jeg ikke får til det jeg skal, når jeg venter på at potetene skal koke, når jeg venter på at mannen min skal lage middag (og han må vente på potetene), kort sagt: jeg er innom med korte mellomrom hele dagen.

Om jeg ikke er helt andre steder og gjør helt andre ting. Det hender også.

Skrevet

*hostekule*

Unskyld. Nå kom jeg uforvarende mellom Geir og hostekula til Lillemus! Jeg støtter forøvrig hostekula.

:)

Skrevet

Jeg er hjemme i barselpermisjon, og med bærbar pc sitter jeg max 1 meter fra lekematta til babyen. Dermed er jeg logget på stort sett hele dagen, hver dag.

Litt opp og ned hvor mye jeg skriver... I perioder skriver jeg flere innlegg om dagen, og svarer på alt mulig rart! Andre perioder leser jeg bare...

Skrevet

Er nok innom daglig nå, men hadde en lang pause når de drev å styrte på og forandret alt mulig innpå her.

Egentlig litt betenkelig å ha vært her i 9 år, men det må vel bety at jeg faktisk trives her!

Men hvor lenge hver dag er jeg usikker på, er innom å nå og da, sitter sjelden bare på DOL, til det skjer det for lite her : )

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er innom svært så regelmessig og sjekker nye innlegg.

Skrevet

Ca halvtime pr dag. Kommer ann på om jeg innlegg liggende ute eller ikke...

Skrevet

Litt på jobb, litt hjemme. Må ikke innom nettet for å klare å gjennomføre dagen.

Skrevet

Innom regelmessig, hver dag..Et par her jeg liker godt ;0)

Er også på et annet forum.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Innom kun på fritid og ikke har annet å ta meg til akkurat da.

I perioder innom flere ganger hver dag. I andre perioder er jeg ikke innom i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...