frosken Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Advokaten er ilagt brev- og besøksforbud, og likevel fikk han ringe VG og gi et intervju. Interessant fenomen... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=535105 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Det tror jeg har skjedd før. Jeg undrer meg... Om det var en asylsøker som hadde skutt, ville VG ønsket et langt intervju med forklaringer og begrunnelser da også? 0 Siter
Nikki Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Han har nok brev- og besøkskontroll, ikke forbud, og da bestemmer påtalemyndigheten hvem han kan ha kontakt med eller ikke. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Det tror jeg har skjedd før. Jeg undrer meg... Om det var en asylsøker som hadde skutt, ville VG ønsket et langt intervju med forklaringer og begrunnelser da også? Selvfølgelig ikke. Tror du det? 0 Siter
frosken Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Han har nok brev- og besøkskontroll, ikke forbud, og da bestemmer påtalemyndigheten hvem han kan ha kontakt med eller ikke. Det har du forhåpentligvis rett i. Jeg bare siterte VG. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Selvfølgelig ikke. Tror du det? Nei. Jeg tror dessverre ikke det. 0 Siter
Gjest drit og dra og ha det bra Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Det tror jeg har skjedd før. Jeg undrer meg... Om det var en asylsøker som hadde skutt, ville VG ønsket et langt intervju med forklaringer og begrunnelser da også? En Normann hører hjemme her i landet, og vi må straffe han etter gjeldende lover. En asylsøker som ikke følger loven skulle vært ut av landet på første fly. Vi skal ikke kaste bort penger på opphold i fengsel til utlendinger som ikke kan følge loven. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 En Normann hører hjemme her i landet, og vi må straffe han etter gjeldende lover. En asylsøker som ikke følger loven skulle vært ut av landet på første fly. Vi skal ikke kaste bort penger på opphold i fengsel til utlendinger som ikke kan følge loven. AMEN! Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.