Gå til innhold

Dagdrømmer om legen min(rødme)

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp,,flaut
Skrevet

Jeg er gravid i uke 34 og tror at hormonene mine er ute av kontroll.Har vært en del til fastlegen i svangerskapet pga litt plager og ja han er kjekk og ung(30år) men i det siste har jeg begynt å dagdrømme om han.Og drømmer om natten også.Skikkelig flaut.Vet ikke hvorfor jeg gjør det.Hadde aldri gjort noe sånn i virkeligheten.Har mann som jeg elsker og som jeg har vært sammens med i 16 år .Aldri vært utro og kommer ikke til å gjøre det eller.Kan jeg skylde på hormonene? Når jeg er til fastlegen så føler jeg at han kan se på meg at jeg tenker på han så det er ekkelt

Gjest gjør det noe om du fantaserer litt, da?
Skrevet

Er ganske vanlig å ha litt forbudte fantasier, da... :-) Ikke noe å skamme seg for. Jeg var skikkelig kåt da jeg var gravid. Merkelig egentlig.

Gjest Hjelp,,flaut
Skrevet

Er ganske vanlig å ha litt forbudte fantasier, da... :-) Ikke noe å skamme seg for. Jeg var skikkelig kåt da jeg var gravid. Merkelig egentlig.

Jo kansje det er det men om legen sin da?

Kunne jeg ikke funnet noen andre da? :-)

Gjest ikke bare du
Skrevet

Tror det å ha litt 'varme' følelser eller hva man skal kalle det kan være vanlig i forbindelse med legen sin jeg.

Legen er tross alt en person du helst skal ha tiltro til, og stole på. Han hører på deg, vil deg ditt beste.

Jeg har også en slik lege jeg kan dagdrømme om i perioder, speielt om jeg har vært der ofte, som jeg da er i perioder. Og jeg kan ikke skylde på hormoner pga graviditet.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, hadde den nydelige drømmen her en natt, men det var med tannlegen min:)Kjedelig å våkne faktisk

Gjest ikke uvanlig
Skrevet

Jeg tror det nettopp pga slike ting ikke er tillatt for leger, psykologer osv å innlede forhold til sine pasienter pga det er så lett for pasienten å få følelser - men på feil grunnlag, og vedkommende skal ikke utnytte stillingen sin.

En pasient er svak og denne personen som hjelper dem - det er liksom noe som skjer... og det er derfor ikke uvanlig å få følelser for dem.

Gjest babydillah
Skrevet

Jo kansje det er det men om legen sin da?

Kunne jeg ikke funnet noen andre da? :-)

Jeg slapp heldigvis det problemet pga jeg hadde kvinnelig lege :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...