Gjest flyttekne Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Prøver å komme på alle jeg må sende adresseendring til når jeg flytter. Hittil har jeg kommet på folkeregistret, posten, boligbyggelag, telefonselskapet, internett og skole. *tenke* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flyttearmen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Legen, tannlegen, bokklubben, ellos, alle blader du abonerer på, alle fritidsaktiviteter dere er med på. Det er veldig mange, så vi har bedt om å få posten videresendt til oss i et år etter flyttingen. Når vi får post som er ettersendt passer vi på å varsle. Vi har også varlset en del om at vi ikke lengre er interessert i reklame fra dem, feks. bokhandelen, der jeg bestillte en bok for 15 år siden, og som siden har sendt invitasjoner til alt mulig etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Biblioteket. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 De av venner og familie du vil beholde ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.