Gjest flyttehodet Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Prøver å komme på alle jeg må sende adresseendring til når jeg flytter. Hittil har jeg kommet på folkeregistret, posten, boligbyggelag, telefonselskapet, internett og skole. *tenke* 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Så lenge du melder til posten og folkeregisteret, og får posten ettersendt en periode, kan du ta det "etter hvert" når du får post. Banken trenger ikke, de får automatisk oppdateringer fra folkeregisteret. Ellers ville jeg kanskje sjekket nettbanken - hvem du har betalt regninger til den siste tida. 0 Siter
Gjest flyttehodet Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Så lenge du melder til posten og folkeregisteret, og får posten ettersendt en periode, kan du ta det "etter hvert" når du får post. Banken trenger ikke, de får automatisk oppdateringer fra folkeregisteret. Ellers ville jeg kanskje sjekket nettbanken - hvem du har betalt regninger til den siste tida. Takk, det var et godt tips å sjekke nettbanken:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.