Kornblomst1365380874 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Noen gode tips for shopping - barn/dame? Ellersgod eideer til hva en kan finne på, barna er 10 og 7 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Central Park er flott. Det er en ganske fin dyrehage i Bronx, med isbjørn blant annet. Shopping er det _overalt_. 5th Avenue hvis du skal ha noe fancy (eller H&M), Soho og Greenich hvis du skal ha noe annerledes, Chinatown hvis du skal ha noe billig, De store outlet malls utenfor Manhattan hvis du skal ha mye. Og sjekk for all del ut den svære lekebutikken ved siden av Applestore på 5th Ave. Den er _utrolig_. JEg hadde ikke med ungene da jeg var der - likevel gikk jeg berserk der et par timer. Harry Potter avdelingen var like stor som en norsk romslig lekebutikk, og de hadde allsmaksbønner..... Ellers museum of natural history - det er veldig flott. Med romfartssenter ved siden av. Snublet over et sex-fetish museum der også. _Ikke_ ta med ungene dit. Ikke mannen heller - der blir man kvalm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornblomst1365380874 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Central Park er flott. Det er en ganske fin dyrehage i Bronx, med isbjørn blant annet. Shopping er det _overalt_. 5th Avenue hvis du skal ha noe fancy (eller H&M), Soho og Greenich hvis du skal ha noe annerledes, Chinatown hvis du skal ha noe billig, De store outlet malls utenfor Manhattan hvis du skal ha mye. Og sjekk for all del ut den svære lekebutikken ved siden av Applestore på 5th Ave. Den er _utrolig_. JEg hadde ikke med ungene da jeg var der - likevel gikk jeg berserk der et par timer. Harry Potter avdelingen var like stor som en norsk romslig lekebutikk, og de hadde allsmaksbønner..... Ellers museum of natural history - det er veldig flott. Med romfartssenter ved siden av. Snublet over et sex-fetish museum der også. _Ikke_ ta med ungene dit. Ikke mannen heller - der blir man kvalm. Takk skal du ha for info. Du skulle ikke tilfeldigvis vite om noen bruktbutikker for klær der borte? Har hørt at man kan finne så mye spennende der, har så lyst til å skjekke det ut!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kornblomst1365380874 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Central Park er flott. Det er en ganske fin dyrehage i Bronx, med isbjørn blant annet. Shopping er det _overalt_. 5th Avenue hvis du skal ha noe fancy (eller H&M), Soho og Greenich hvis du skal ha noe annerledes, Chinatown hvis du skal ha noe billig, De store outlet malls utenfor Manhattan hvis du skal ha mye. Og sjekk for all del ut den svære lekebutikken ved siden av Applestore på 5th Ave. Den er _utrolig_. JEg hadde ikke med ungene da jeg var der - likevel gikk jeg berserk der et par timer. Harry Potter avdelingen var like stor som en norsk romslig lekebutikk, og de hadde allsmaksbønner..... Ellers museum of natural history - det er veldig flott. Med romfartssenter ved siden av. Snublet over et sex-fetish museum der også. _Ikke_ ta med ungene dit. Ikke mannen heller - der blir man kvalm. Glemte å spørre hva den leketøy butikken heter, er det FAO Schwartz? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Glemte å spørre hva den leketøy butikken heter, er det FAO Schwartz? Det er den ja :-) Den er heeeelt rå. De har svære avdelinger der for science-leker som er utrolig kule :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Takk skal du ha for info. Du skulle ikke tilfeldigvis vite om noen bruktbutikker for klær der borte? Har hørt at man kan finne så mye spennende der, har så lyst til å skjekke det ut!! Nei, kan ikke huske at vi fant bruktbutikker. Men vi fant noen utrolig kule butikker i Greenwich village. De hadde hettejakker til guttunger blant annet - håndsydde og kjempetøffe. (Og svindyre, men de var kule da..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.