Mamma07 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Småen (10 mnd) Liker godt å leke med vesker. hun fikk vesken min og lekte med den mens jeg laget mat. Så ser jeg på henne og hun er helt "rar" i fjeset. Som om noe er galt. Jeg går bort til henne og putter fingen inn i munnen for å kjenne og plutselig spyr hun utover hele seg. Da hadde hun spist en bit av toppen på en pære (stilken? Eller hva det heter) Var godt den kom opp igjen. Skummelt å tenke på hvordan det kanskje kunne gått. Var på kontroll denne uken og da snakket vi om førstehjelp, kveling osv. Merket at en slik situasjon aldri er langt unna. Men heldigvis gikk det bra!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Usj, får frysninger jeg:-( Stakkars lille! Eller, egentlig så var det vel ikke så ille med henne... Værst med mammaen tenker jeg, siden det tross alt gikk bra! Jeg tenker med gru på slike situasjoner, og føler så med deg! Jenta mi satte seg fast i en innebandyball her om dagen, og jeg blei nærmest hysterisk! Den satt dønn fast på den lille tommelen, men det var jo tross alt ikke livet om å gjøre...! Snik deg inn og gi jenta di et ekstra nattakyss, og prøv å kose deg i kveld:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg opplevde også noe lignende. Det kom en plastikkbit ut av munnen til slutt, en veldig skarp en som var knekt av et tusjetui. Jeg er alltid glad for påminnelser om å følge med, sånn uten at stor skade er skjedd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg opplevde også noe lignende. Det kom en plastikkbit ut av munnen til slutt, en veldig skarp en som var knekt av et tusjetui. Jeg er alltid glad for påminnelser om å følge med, sånn uten at stor skade er skjedd. Småen hadde faktisk en liten plastbit i munnen i dag.. også!! Heldigvis bare tygde hun på den. For den hadde litt rare kanter og sånn, så kunne blitt skummelt det også. Nå høres det sikkert ut som om at det ligger mye rart rundtom, men faktisk så støvsuger jeg hver dag. Og ser aldri selv noe som ligger på gulvet, og finner jeg noe så plukker jeg det opp. Men de små er jo eksperter til å finne alt mulig som de ikke skal ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Småen hadde faktisk en liten plastbit i munnen i dag.. også!! Heldigvis bare tygde hun på den. For den hadde litt rare kanter og sånn, så kunne blitt skummelt det også. Nå høres det sikkert ut som om at det ligger mye rart rundtom, men faktisk så støvsuger jeg hver dag. Og ser aldri selv noe som ligger på gulvet, og finner jeg noe så plukker jeg det opp. Men de små er jo eksperter til å finne alt mulig som de ikke skal ha! Det ligger ofte mye rart der det er små barn. Vi har 4 stk, så det har ikke alltid vært så lett å holde alt farlig unna en baby. Jeg er så glad for at den minste nå er 3 år. Faren for at hun skal putte alt i munnen er ikke så stor lenger Den plastbiten var så skummel. Den var veldig skarp i kantene. Hun gråt og gråt, og ingenting kunne trøste henne. Til slutt tok jeg av henne alle klærne, i tilfelle noe satt vondt på henne. Da hun var naken tilbød jeg henne pupp. Hun gapte over, men begynte å gråte igjen. Plutselig kom plastbiten ut.... Skumle saker!!! Plastbiten er tapet fast i boka hennes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "dumme mamma" Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Huff, kan skjønne du er litt skjelven...har hatt flere av de opplevelsene jeg, med vårt lille gull. Husker spesielt en gang det var skikkelig ille-det var på butikken. Jeg skulle ha en del mel og bakervarer og de var plassert sånn at gullet som den gang var 14 mnd fikk fatt i et eple uten at jeg så det. En bit satte seg fast i halsen...jøje meg. Jeg fikk inn fingeren men fikk ikke noe ut. Jeg fikk derfor tatt opp gullet og bare slang det over skulderen min (dette var en helt automatisk handling)...biten spratt ut og gullet gråt....Jeg fikk reaksjonen da vi kom ut av butikken først. Det var fryktelig. Den redselen var grusom...Har hatt et par slike opplevelser i ettertid også, med litt for harde gulrotbiter samt druer spesielt. Senest i går hadde vi et "drue" uhell, og nå er poden 3 år.. Frukt er skummelt, men akk så godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.