Anonym 82 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Kjøpte meg ny bærbar her om dagen, og den står på stort sett hele dagen. Det som er forferdelig irriterende er at den går i pause så fort! Tror nok det er 5 min... Nå snakker jeg ikke om skjermsparer altså, men pause! Jeg må trykke på hovedknappen, og da må jeg klikke meg inn på min brukerdel igjen! Der ligger alt slik det lå, men jeg må inn og tilbakestille IP-adressen for å få kontakt med routeren igjen. Forferdelig irriterende, og verken jeg eller samboeren finner ut hvordan man stiller tiden på denne pausemodusen! Den har forresten Vista... Noen som kan hjelpe en stakkar? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Start, kontrollpanel, strømalternativer. På venstresiden får du da opp en rekke fine alternativer, f.eks "endre betingelsene for at datamaskinen skal gå i hvilemodus". Håper du finner fram! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 start - kontrollpanel - strømalternativer - endre planinnstillinger (på den det er krysset av for) Så endre minuttene for hvilemodus. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Start, kontrollpanel, strømalternativer. På venstresiden får du da opp en rekke fine alternativer, f.eks "endre betingelsene for at datamaskinen skal gå i hvilemodus". Håper du finner fram! :-) You just made my day:-) Takker takker! Hadde man bare klart å søke på "hvilemodus" istedet for "pausemodus", så kanskje man hadde klart det selv;-) Nå fikk jeg det i hvert fall til, og det skal bli deilig! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 start - kontrollpanel - strømalternativer - endre planinnstillinger (på den det er krysset av for) Så endre minuttene for hvilemodus. Jepp, fikk det til etter svar fra Aliza:-) Deilig deilig! Takk for svar uansett:-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 You just made my day:-) Takker takker! Hadde man bare klart å søke på "hvilemodus" istedet for "pausemodus", så kanskje man hadde klart det selv;-) Nå fikk jeg det i hvert fall til, og det skal bli deilig! Hehe, flott at du fikk det til da! :-) Til eventuelle framtidige problemer er det "hvilemodus" og "dvalemodus" de to ulike "hvilemodusene" kalles i vista. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.