Gå til innhold

skrive mail til en mann.. hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å svare en mann på en mail...

Bakgrunnshistorien: I sommer hadde jeg en sommerjobb i et land ganske langt syd i europa. Jeg jobbet på et hotell. På dette hotellet jobbet også en mann som jeg fikk god kontakt med fra første stund. Kjemien klaffet så utrolig bra, og vi hadde så lik humor. Vi tullet mye med hverandre, ofte på en litt flørtete måte. Han kallte med elsklingen hans osv. Men mannen var gift og en god del år eldre enn meg, så det var liksom ikke noe slikt romantisk i det... Fra min side... Men etterhvert begynte han å virke litt mer seriøs, han kom bort til meg når ingen andre hørte på, og hvisket kjærlige ting i øret mitt. I begynnelsen lo jeg av det, og trodde at han tullet. Men etterhvert skjønte jeg at han mente det. Han spurte til og med om jeg ville ha sex med han en kveld. Jeg sa jo selvsagt nei. Jeg holder ikke på med gifte menn. Jeg skal innrømme at der var noen rare følelser fra min side også. Jeg vil ikke si at jeg ble forelsket, men den kontakten vi fikk var helt spesiell. Jeg skal ned igjen på samme sted neste år.

Senere har vi hatt mailkontakt, og han skriver at han savner meg så mye, at han ble så lei seg da jeg dro, og at han var forelsket i meg. Så nå lurer jeg: Hva svarer man på noe sånt? Jeg har nå prøvd å skrive svar i mail ca 15 ganger, men jeg klarer ikke formulere meg på en god måte. Jeg burde kanskje avfeie han på flekken og si at jeg overhodet ikke er interessert i mannen, men jeg klarer liksom ikke det heller, for vi ble veldig glad i hverandre. Hjelp!?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes du skal la være å svare noe som helst. Ønsker du virkelig å involvere deg med en gift mann?

Skrevet

Han er gift? Du legger mailen hans i søppelbøtta og glememr hele fyren. Så enkelt er det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hadde han vært seriøs, så hadde han gått ut av forholdet sitt først. Og så tatt kontakt med deg.

Men slik jeg leser det, så er han mest interessert i et uforpliktende elsker/elskerinne forhold. Ja, han _vil_ si at han er glad i deg etc. Det er en del av spillet.

Ikke svar på den mailen.

Skrevet

Han sier han er glad i deg. Selvsagt hadde dere god kontakt, hadde det gøy osv. Men selv om slike opplevelser er hyggelige og gode, gjelder det å huske en ting: hvis en mann vil noe MER, er det å ha sex. Det er vel ikke det du vil? Du har vel drømmer og lengsler som alle andre, men i slike situasjoenr er det viktig å ta vare på seg selv og ikke lage en verden som ikke finnes. Selv om mange menn er flinke til å la oss tro vi er prinsesser..

Altså er jeg enig med de andre: kutt kontakten.

Skrevet

Du skriver at dere ble veldig glad i hverandre? Han ville bare ligge med deg, det var det eneste. Dette burde du skjønne, samme hvor mange ord og mail du mottar.

Du skal ikke svare han overhodet, og hvis du svarer han likevel, skal du kun skrive at du skal ha et arbeidsforhold til han, og ingneting annet. Du skal ikke stille han spørsmål, for du skal ikke grave deg lengre ned i dette.

Denne mannen er gift, og du er garantert ikke den eneste han har prøvd seg på. Han er en drittsekk som er utro mot kona si, og dersom du holder kontakt med han, er du med på utroskapen, og det er helt forkastelig.

Skrevet

Du skriver at dere ble veldig glad i hverandre? Han ville bare ligge med deg, det var det eneste. Dette burde du skjønne, samme hvor mange ord og mail du mottar.

Du skal ikke svare han overhodet, og hvis du svarer han likevel, skal du kun skrive at du skal ha et arbeidsforhold til han, og ingneting annet. Du skal ikke stille han spørsmål, for du skal ikke grave deg lengre ned i dette.

Denne mannen er gift, og du er garantert ikke den eneste han har prøvd seg på. Han er en drittsekk som er utro mot kona si, og dersom du holder kontakt med han, er du med på utroskapen, og det er helt forkastelig.

Jeg skrev "hvis du svarer han likevel".

Ikke svar han likevel! Det blir uansett helt feil, umoralsk og kvalmt.

Jeg synes ikke du skal dra dit igjen heller jeg. Jeg tror du bare kommer til å bli skuffet og lei deg, for det samme kommer til å skje neste gang, og kanskje med en annen jente enn deg også. Sikkert ikke så morsomt å stå der som en tulling mens den drittsekken prøver seg på både det ene og det andre, siden du ikke ville stille opp. Dette er en kronjævel, og du må bare glemme hele greia.

Igjen, ikke jobb der flere ganger, du kommer til å angre!

Skrevet

Dette er en slesk fyr, det er sikkert og visst.

Men eg syntes du bør svare på mailen, men vær vennlig, klar og tydelig på at du _ikkje_ har følelser for han (sjøl om du måtte ha det).

Han har sikkert følelser for en haug med unge jenter som tar korte jobber på hotellet, han er nok bare en "trofesamler" desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...