Gjest fnattifnatt Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg kan høre naboens snorking gjennom veggen og dette irriterer meg ganske voldsomt. Er vel ingen vits i å klage heller, snorkingen vil jo ikke gi seg med det ( 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Bruk sov-i-ro. Det stenger ut diverse ulyder. Hilsen 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Gi han en anonym gave med en snorkespray, den som det ble reklamert for på TV. Kjøpes på apoteket tror jeg. Har hørt flere si de er fornøyd med den. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Måtte bare le nå Men Jølsens idè var faktisk god ) 0 Siter
Gjest fnattifnatt Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Gi han en anonym gave med en snorkespray, den som det ble reklamert for på TV. Kjøpes på apoteket tror jeg. Har hørt flere si de er fornøyd med den. Ja, det var jo en god ide, skal se om jeg finner en sånn . Sovnet ikke før i 8-tida i morrest, og da skulle jeg jo egentlig stått opp (. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Ja, det var jo en god ide, skal se om jeg finner en sånn . Sovnet ikke før i 8-tida i morrest, og da skulle jeg jo egentlig stått opp (. Uff, det er grusomt! Kan ikke tenke meg noe mer irriterende ;( Men måtte bare le, når jeg så at det var naboen, som var problemet 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Ja, det var jo en god ide, skal se om jeg finner en sånn . Sovnet ikke før i 8-tida i morrest, og da skulle jeg jo egentlig stått opp (. Da hadde jeg banka'n. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Uff, det er grusomt! Kan ikke tenke meg noe mer irriterende ;( Men måtte bare le, når jeg så at det var naboen, som var problemet Jeg hadde det samme problemet med hunden jeg hadde før. Men hadde ikke hjerte til å si noe. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg hadde det samme problemet med hunden jeg hadde før. Men hadde ikke hjerte til å si noe. Jeg så akkurat en hund på TV og de advarte faktisk om at hunderasen var snorkere! Da måtte jeg le ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg så akkurat en hund på TV og de advarte faktisk om at hunderasen var snorkere! Da måtte jeg le ) Det er ofte sånn med stuttnesede hunder. Jo mer det ser ut som de har kræsja i kjøleskapet, jo mer snorker de. Staaaakar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.