Gjest S.lill Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Vi holder på å flytte og i dag fant jeg frem alle babytingene. Litt vemodig er det jo å kvitte seg med det,men flere barn skal vi jo ikke ha. Vi har Simo kombivogn (sort/grå),kjøpt i begynnelsen av 2000 og brukt til 2 barn. Den er ganske pent brukt. Så har vi vippestol,reiseseng og babybjørn. Tenkte jeg kunne prøve å selge det som en "pakkepris",men har ikke peiling på hva jeg kan få for det. Noen som har peiling? Tenkte kanskje 2500,men det er muligens litt for mye. Hva mener dere? 0 Siter
Gjest mamma til baby på 9 måneder Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Vogna får du kanskje en tusenlapp for, max 1500? Vippestol koster normalt ikke så mye, så med mindre det er et kjent merke kan du prøve å få 150 kr? Reiseseng koster lite ny så 150 kr max, babybjørn er ikke så populært lengre så ville ikke regnet med å få mye for den heller. 2000 som samlepris syns jeg høres realistisk ut, men om du skriver 2500 så er det litt prutningsmonn. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes det hørtes ut som en bra pris for alt det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.