Gå til innhold

Kjønnsdelt svømmeundervisning i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ser ikke ut til å gå rette vegen
Skrevet

Jeg tror mange har misforstått poenget litt. Det er ikke en diskusjon om delt svømmeundervisning, men hva/hvem som avgjør om vi skal ha det eller ikke. En gruppe som fortsatt er minoritet i landet og som har ekstreme, kvinnefiendtlige synspunkter, skal diktere norske skolevesen og ta seg til rette i et samfunn der nordmenn faktisk skal bestemme hvordan ting skal ordnes.

Jeg holder helt med deg caroli.

Synes heller ikke det er riktig at vi skal gjøre om ting og tang, slutte med ditt og datt osv. pga at vi har utlendinger her.

Vi kan ikke dra til noe annet land og forvente det samme.

Men så blir vi sett på som en gjeng dumsnille idioter også da heter det seg, og de ler ikke rent lite av oss.

Jeg synes delt svømming i seg selv kan være greit, men det er som du sier prinsippet bak dette.

Jeg synes Norge til tider driver hån mot sine egne.

Skrevet

Jeg synes egentlig at det er greit at det er kjønnsdelt. Men forlsaget om heldekkende svømmedrakt var helt på tryne.

Det er ikke alle som går rundt halvnakne til alle døgnets tider sånn som deg vet du.

Skrevet

Kanskje ikke, men det skader ikke å kle på seg en gang i blant heller!

Skrevet

Jeg tror mange har misforstått poenget litt. Det er ikke en diskusjon om delt svømmeundervisning, men hva/hvem som avgjør om vi skal ha det eller ikke. En gruppe som fortsatt er minoritet i landet og som har ekstreme, kvinnefiendtlige synspunkter, skal diktere norske skolevesen og ta seg til rette i et samfunn der nordmenn faktisk skal bestemme hvordan ting skal ordnes.

Så når man tar hensyn til mennesker fra en mer bluferdig kultur enn "vår" er de ekstremt kvinnefiendtlige, men når man tar hensyn til en aldersgruppe ungdommer som er mer bluferdig enn voksne og barn er det greit? Jeg ser ikke logikken, sorry.

Skrevet

I bunn og grunn er jeg enig med deg, kommer de hit og skal bosette seg her for godt så får de sannelig integrere seg og følge våre lover og regler også.

Skrevet

Nei, mulig det ikke kom klart nok fram i innlegget mitt, men jeg skjønner ikke problemet med å ha kjønnsdelt svømmeundervisning jeg heller.

Det var ingen argumentasjon mot det du skrev altså, jeg bare forlenget det du skrev, om at det var kjønnsdelt tidligere også, uten at det var religion som var bakgrunnen for dette.

Bare hoppet inn i debatten på et tilfeldig sted:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Det var ingen argumentasjon mot det du skrev altså, jeg bare forlenget det du skrev, om at det var kjønnsdelt tidligere også, uten at det var religion som var bakgrunnen for dette.

Bare hoppet inn i debatten på et tilfeldig sted:-)

Ah, hehe, da skjønner jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...