Gå til innhold

erfaring m strikk på hemorider

Anbefalte innlegg

Gjest pinlig,i know
Skrevet

noen gode,eller dårlige erfaringer å dele med meg?legen min vurderer dette,men jeg har hørt fra andre at det bare gjør vondt verre.reseptfrie kremer o.l. tar ikke knekken på problemet:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring ;)

Husk bare å få med deg noen smertestillende tabletter og krem med deg hjem etterpå, for det var pokkern så vondt da bedøvelsen ebbet ut.....

Gjest pinlig,i know
Skrevet

Husk bare å få med deg noen smertestillende tabletter og krem med deg hjem etterpå, for det var pokkern så vondt da bedøvelsen ebbet ut.....

faller hemoridne ut på et vis,eller? har legetime tirsdag,skal da bestemme meg for om jeg vil pørve.takk for litt mer info:) viktig å huske på smertestillende ja!

hidi, the scorpion
Skrevet

faller hemoridne ut på et vis,eller? har legetime tirsdag,skal da bestemme meg for om jeg vil pørve.takk for litt mer info:) viktig å huske på smertestillende ja!

Jeg fikk foretatt det kirurgisk på sykehuset, så den tok de vekk med èn gang etter at strikken hadde tatt blodsirkulasjonen.

Smertestillende er kjempeviktig å huske! Jeg visste jo ingenting, før bedøvelsen gikk ut, da skrek jeg i smerte... Legen burde nok ha opplyst meg.

Skrevet

Hørtes vondt ut! Hvordan klarte du å bæsje i ettertid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...