Gjest pinlig,i know Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 noen gode,eller dårlige erfaringer å dele med meg?legen min vurderer dette,men jeg har hørt fra andre at det bare gjør vondt verre.reseptfrie kremer o.l. tar ikke knekken på problemet:( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg har kjempegod erfaring Husk bare å få med deg noen smertestillende tabletter og krem med deg hjem etterpå, for det var pokkern så vondt da bedøvelsen ebbet ut..... 0 Siter
Gjest pinlig,i know Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg har kjempegod erfaring Husk bare å få med deg noen smertestillende tabletter og krem med deg hjem etterpå, for det var pokkern så vondt da bedøvelsen ebbet ut..... faller hemoridne ut på et vis,eller? har legetime tirsdag,skal da bestemme meg for om jeg vil pørve.takk for litt mer info:) viktig å huske på smertestillende ja! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 faller hemoridne ut på et vis,eller? har legetime tirsdag,skal da bestemme meg for om jeg vil pørve.takk for litt mer info:) viktig å huske på smertestillende ja! Jeg fikk foretatt det kirurgisk på sykehuset, så den tok de vekk med èn gang etter at strikken hadde tatt blodsirkulasjonen. Smertestillende er kjempeviktig å huske! Jeg visste jo ingenting, før bedøvelsen gikk ut, da skrek jeg i smerte... Legen burde nok ha opplyst meg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg har kjempegod erfaring Husk bare å få med deg noen smertestillende tabletter og krem med deg hjem etterpå, for det var pokkern så vondt da bedøvelsen ebbet ut..... Hørtes vondt ut! Hvordan klarte du å bæsje i ettertid? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.