Gå til innhold

Trenger matforslag..

Gjest anonym 839

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pastabord med mange forskjellige pastaretter hadde vi når poden fyldte 4 år i fjord. Vi var 10 voksene og 5 barn. Alle fant noe di likte...

På barnebursdagen serverte jeg pølser og tacobaguetter. Superenkelt.

I år skal vi nok ha bulgogi (korenask rett) og pizza el. taco til barna i familiebursdagen.

I barnebursdagen skal vi ha tomatsuppe med makaronni og kjøttkaker el. pølsebiter.... tror jeg da, det er en måned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastabord med mange forskjellige pastaretter hadde vi når poden fyldte 4 år i fjord. Vi var 10 voksene og 5 barn. Alle fant noe di likte...

I år skal vi nok ha bulgogi (korenask rett) og pizza el. taco til barna i familiebursdagen.

I barnebursdagen skal vi ha tomatsuppe med makaronni og kjøttkaker el. pølsebiter.... tror jeg da, det er en måned igjen...

Tomatsuppe i 5-årsdag!? *Hehe* Varsle foreldrene til gjestene da så de ikke kommer stivpyntet og går hjem igjen med klær som aldri blir det de engang var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym839

Hvilke pastaretter hadde dere da?

Og hva er tacobaguetter? Baguetter fylt m tacokjøtt i ovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjorde stor lykke i familien med pizzabrød:

Toastbrød delt i to slik at du får trekantede skiver.

Litt pizzafyll på boks på hver skive.

En skive Jarlsberg over (evt. annen ost)

Stekes på bakepapir på rist i ovnen til osten er smeltet.

Dette krever minimalt med forberedelser og gir minimalt med oppvask.

Både bestefar og 7-åringen syntes dette var supert.

For alibiets del kan man servere en enkel salat ved siden av (fungerer også på syforening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke pastaretter hadde dere da?

Og hva er tacobaguetter? Baguetter fylt m tacokjøtt i ovn?

Beklager sent svar.

Om jeg husker det rett hadde vi : Lasagne, så kjøpte jeg mange typer pasta fra pasta basta, og hadde 4 typer saus som jeg husker i alle fall. Jeg hadde en kjøttsaus, en carbonara, en hjemmelaget pesto, en tomatasaus med ost.

Tacobaguetter er baguetter jeg skjærer i to, tar i tacokjøtt og ost på toppen og rett inn i ovnen...

Bruker halvstekte rundstykker el.

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomatsuppe i 5-årsdag!? *Hehe* Varsle foreldrene til gjestene da så de ikke kommer stivpyntet og går hjem igjen med klær som aldri blir det de engang var....

Tror nok det kommer til å gå bra jeg. Ja, de er tross alt 5 og ikke 2 ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...