Gjest anonym 839 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Til bursdagsbesøk.. Noe enkel lett middag som e enkelt å lage mye av.. Skal holde til 14- 16 stk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Var en tråd om det her for ikke så lenge siden der trådstarteren fikk ganske mange ok forslag: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3937812 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Til barn eller voksne? Pizza, taco, lasagne som er lagd ferdig på forhånd synes jeg er enkle ting, som iallefall barna liker godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Pastabord med mange forskjellige pastaretter hadde vi når poden fyldte 4 år i fjord. Vi var 10 voksene og 5 barn. Alle fant noe di likte... På barnebursdagen serverte jeg pølser og tacobaguetter. Superenkelt. I år skal vi nok ha bulgogi (korenask rett) og pizza el. taco til barna i familiebursdagen. I barnebursdagen skal vi ha tomatsuppe med makaronni og kjøttkaker el. pølsebiter.... tror jeg da, det er en måned igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Pastabord med mange forskjellige pastaretter hadde vi når poden fyldte 4 år i fjord. Vi var 10 voksene og 5 barn. Alle fant noe di likte... På barnebursdagen serverte jeg pølser og tacobaguetter. Superenkelt. I år skal vi nok ha bulgogi (korenask rett) og pizza el. taco til barna i familiebursdagen. I barnebursdagen skal vi ha tomatsuppe med makaronni og kjøttkaker el. pølsebiter.... tror jeg da, det er en måned igjen... Tomatsuppe i 5-årsdag!? *Hehe* Varsle foreldrene til gjestene da så de ikke kommer stivpyntet og går hjem igjen med klær som aldri blir det de engang var.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym839 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Pastabord med mange forskjellige pastaretter hadde vi når poden fyldte 4 år i fjord. Vi var 10 voksene og 5 barn. Alle fant noe di likte... På barnebursdagen serverte jeg pølser og tacobaguetter. Superenkelt. I år skal vi nok ha bulgogi (korenask rett) og pizza el. taco til barna i familiebursdagen. I barnebursdagen skal vi ha tomatsuppe med makaronni og kjøttkaker el. pølsebiter.... tror jeg da, det er en måned igjen... Hvilke pastaretter hadde dere da? Og hva er tacobaguetter? Baguetter fylt m tacokjøtt i ovn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Pizzasnurrer, eller snurrer med ost og skinke. Matmuffins er også populært, søker du så finner du flere oppskrifter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vi gjorde stor lykke i familien med pizzabrød: Toastbrød delt i to slik at du får trekantede skiver. Litt pizzafyll på boks på hver skive. En skive Jarlsberg over (evt. annen ost) Stekes på bakepapir på rist i ovnen til osten er smeltet. Dette krever minimalt med forberedelser og gir minimalt med oppvask. Både bestefar og 7-åringen syntes dette var supert. For alibiets del kan man servere en enkel salat ved siden av (fungerer også på syforening). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvilke pastaretter hadde dere da? Og hva er tacobaguetter? Baguetter fylt m tacokjøtt i ovn? Beklager sent svar. Om jeg husker det rett hadde vi : Lasagne, så kjøpte jeg mange typer pasta fra pasta basta, og hadde 4 typer saus som jeg husker i alle fall. Jeg hadde en kjøttsaus, en carbonara, en hjemmelaget pesto, en tomatasaus med ost. Tacobaguetter er baguetter jeg skjærer i to, tar i tacokjøtt og ost på toppen og rett inn i ovnen... Bruker halvstekte rundstykker el. Ha en flott dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tomatsuppe i 5-årsdag!? *Hehe* Varsle foreldrene til gjestene da så de ikke kommer stivpyntet og går hjem igjen med klær som aldri blir det de engang var.... Tror nok det kommer til å gå bra jeg. Ja, de er tross alt 5 og ikke 2 ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.