Gå til innhold

Gammel adresse hos opplysningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så rart at både Gule Sider og 1881.no fremdeles lister min gamle adresse når det er et halvt år siden vi meldte flytting til folkeregisteret..? Ikke at det spiller så stor rolle for min del, men da kan man jo ikke stole på at andres adresser stemmer heller da?

Skrevet

Har du meldt adresseforandring til Gule Sider og 1881 da? Du må nemlig gjøre det, det holder ikke å melde fra til Folkeregisteret...

Skrevet

Har du meldt adresseforandring til Gule Sider og 1881 da? Du må nemlig gjøre det, det holder ikke å melde fra til Folkeregisteret...

OK, trodde disse jevnlig oppdatrerte seg etter folkeregisteret jeg? Så jeg må altså aktivt kontakte dem selv?

Skrevet

OK, trodde disse jevnlig oppdatrerte seg etter folkeregisteret jeg? Så jeg må altså aktivt kontakte dem selv?

Ja...Du må jo aktiv gi beskjed til alle dine kontakter...

Skrevet

Trodde ikke slike sider oppdaterte seg via folkeregisteret, men via telefonoperatørene jeg? Du har meldt flytting dit da?

AneM1365380603
Skrevet

Da jeg føyde til mannen min sitt etternavn ble det endra hos Telenor med en gang, sånn uten at jeg meldte navneendringen dit.

Skrevet

Ja...Du må jo aktiv gi beskjed til alle dine kontakter...

Veldig mange bedrifter oppdaterer sine kunderegistre mot folkeregisteret da. F.eks. banker og forsikringsselskap og mange andre. Men såklart ikke alle - det er vel et kostnadsspørsmål.

Forøvrig så synes jeg det er greit at adressen min ikke er blitt endret i telefonkatalogen jeg. Har ikke noe behov for at alle skal kunne se hvor jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...