Gå til innhold

"Screaming Orgasm"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt det? Det ser da godt ut? http://www.aperitif.no/index.db2?id=106828

Ingredienser:

2 cl vodka

2 cl Kahlua

2 cl Bailey's

2 cl Disaronno Amaretto

2 cl helmelk

..."Tar du bort vodkaen får du en ''Orgasm'' mens hvis du bytter ut én cl av Amarettoen med tequila får du en ''Multiple Orgasms''

Hvor får man sånne drinker?? Har ikke lyst å sitte på en bar og spørre "kan du gi meg en 'Multiple Orgasms"!!!

Aliza1365380759
Skrevet

Jøss, var like før jeg tenkte at jeg kunne google for å finne drinkmenyen hos ulike utesteder, men noe sier meg at jeg ikke får opp drinkene i første omgang.. *lol*

Skrevet

Jøss, var like før jeg tenkte at jeg kunne google for å finne drinkmenyen hos ulike utesteder, men noe sier meg at jeg ikke får opp drinkene i første omgang.. *lol*

hehe... Men hvem har godt utvalg i drinker da, så de kan lage det meste av det man finner oppskrift på? De store hotellbarene kanskje???

Aliza1365380759
Skrevet

hehe... Men hvem har godt utvalg i drinker da, så de kan lage det meste av det man finner oppskrift på? De store hotellbarene kanskje???

Kanskje.. Det må jo nesten være en bar som har godt utvalg ja, og hotellbarer er vel ganske velutrustet når det gjelder alkohol..? Jeg har aldri lagt merke til drinker ved det navnet i noen av drinkmenyene jeg har lest i alle fall! :-)

Skrevet

Kanskje.. Det må jo nesten være en bar som har godt utvalg ja, og hotellbarer er vel ganske velutrustet når det gjelder alkohol..? Jeg har aldri lagt merke til drinker ved det navnet i noen av drinkmenyene jeg har lest i alle fall! :-)

Sånne drinknavn finnes på de fleste harry rølpebarer i nordmenns "Syden" (hvilket de faktisk tror er et eget land).

Skrevet

Sånne drinknavn finnes på de fleste harry rølpebarer i nordmenns "Syden" (hvilket de faktisk tror er et eget land).

Slike steder reiser jeg ikke :P

Aliza1365380759
Skrevet

Det vet jeg ikke, har aldri vært i dette mystiske "landet" man refererer til som "Syden" :-)

Skrevet

Har selv jobbet på bar og kan en god del drink-oppskrifter. Har allikevel erfart at de fleste steder bare kjenner til de aller mest klassiske drinkene. Derfor pleier jeg bare å oppgi oppskriften på drinken jeg ønsker å bestille (evt skriver det ned på en lapp og gir til bartenderen). Noe ofte bartenderen også setter pris på. Da slepper de å føle seg så dumme hvis de ikke kjenner drinken, samtidig som de lærer seg en ny drink;-)

Skrevet

Har selv jobbet på bar og kan en god del drink-oppskrifter. Har allikevel erfart at de fleste steder bare kjenner til de aller mest klassiske drinkene. Derfor pleier jeg bare å oppgi oppskriften på drinken jeg ønsker å bestille (evt skriver det ned på en lapp og gir til bartenderen). Noe ofte bartenderen også setter pris på. Da slepper de å føle seg så dumme hvis de ikke kjenner drinken, samtidig som de lærer seg en ny drink;-)

Ahhh... Godt tips! Takk skal du ha. Jeg vet heller ikke mye om drinker, men det kunne vært gøy å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...