Gjest har du et godt tips ? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei. Et rop fra en mamma som er helt blank Snuppa vår fyller 8 år snart, men hun har ingen ønskeliste .... hun har alt sier hun så hun vet ikke hva hun ønsker seg. Joda hun kunne godt tenkt seg en hundevalp eller kanskje et hamster (mor hater akkurat slike dyr da), og kjæledyr gir vi ikke i bursdagsgaver, det er helt uaktuelt, hun skjønte det da Har du et tips til hva vi kan finne på tro ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ny klokke? Digitalkamera? Klær? Disse små dyrene som Snuppa mi har dilla på, hva heter de da - Little Kitty in my pocket? Turutstyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kommerikkepånoemer Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm, et velkjent problem.ungene har så mye at dem ikke lenger vet hva de ønsker seg til bursdagen. Vi kjøpte mp3 spiller og slike hodetelefoner av den litt store typen (rosa) til vår jente sist hun hadde bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har hun mp3-spiller? Guttungen her liker sin voldsomt godt. Ellers så er digitalkamera kjekt, så kan hun ta bilder på sin måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har du et godt tips ? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1220251125' post='3946830] Har hun mp3-spiller? Guttungen her liker sin voldsomt godt. Ellers så er digitalkamera kjekt, så kan hun ta bilder på sin måte. MP3 spiller har hun ja, fikk til jul. Hun arvet min mobiltelefon i vår, det er et godt kamera på telefonen, så hun knipser veldig med det, flink til å ta bilder, får med seg ordentlige "blinkskudd". Vi laster ned bildene hennes på PC`n hvor hun har en egen mappe med sine bilder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har du et godt tips ? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm, et velkjent problem.ungene har så mye at dem ikke lenger vet hva de ønsker seg til bursdagen. Vi kjøpte mp3 spiller og slike hodetelefoner av den litt store typen (rosa) til vår jente sist hun hadde bursdag. Hun fikk MP3 spiller med sånt rosa headsett til jul .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 MP3 spiller, DVD, CD-spiller med radio. Rulleskøyter, skøyter, sykkel eller andre ting for å være aktiv. Nytt spill dersom ho har en eller annen spillemaskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Høres ut som jenta di har det hun trenger, og mer til... Ikke helt ulik andre åtteåringer. La henne bli fadder i feks Redd Barna. Da kan hun også se hvor mye godt et beskjedent beløp kan gjøre for barn i en del av verden hvor mp3-spillere, mobiltelefon og pc'er ikke tilhører virkelighetsbilde... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anka Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har også en som straks fyller åtte år. Hun skal mest sannsynling få billetter til sund of music med hotellopphold og tur til teknisk museum dagen etter. Vi urderer også High school musical on ice, men mor er ikke spesielt glad i Spekrum, så det utgår nok. I tillegg til DS-spill eller noe den duren og et par pet shoper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har du et godt tips ? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har også en som straks fyller åtte år. Hun skal mest sannsynling få billetter til sund of music med hotellopphold og tur til teknisk museum dagen etter. Vi urderer også High school musical on ice, men mor er ikke spesielt glad i Spekrum, så det utgår nok. I tillegg til DS-spill eller noe den duren og et par pet shoper. Takk for tips !! Det blir Oslo-tur på oss i oktober ))) vi kjører tur/retur samme dag, ingen hotellovernatting, skal heller bruke hotellpengene på å handle oss noe nytt ))) Ordentlig koooosedag i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest detteerminmening Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Takk for tips !! Det blir Oslo-tur på oss i oktober ))) vi kjører tur/retur samme dag, ingen hotellovernatting, skal heller bruke hotellpengene på å handle oss noe nytt ))) Ordentlig koooosedag i Oslo. Turen blir sikkert kjempefin, men jeg synes ikke at en familietur blir bursdagsgave til en 8 åring..slikt kan man gjøre ellers og i andre sammenhenger. Bursdagen er barnets dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anka Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Turen blir sikkert kjempefin, men jeg synes ikke at en familietur blir bursdagsgave til en 8 åring..slikt kan man gjøre ellers og i andre sammenhenger. Bursdagen er barnets dag... For vår del så er ikke turen den eneste gaven til bursdagen, det må noe mer konkret til også. Det blir som et tillegg. Dessuten vet jeg at hun ønsker seg en slik tur. Det kan godt være at det ikke blir familietur heller, det kan godt være at det blir jentetur med tanter og søskenbarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har du et godt tips ? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Turen blir sikkert kjempefin, men jeg synes ikke at en familietur blir bursdagsgave til en 8 åring..slikt kan man gjøre ellers og i andre sammenhenger. Bursdagen er barnets dag... Helt enig med deg, dette blir ikke noen bursdagsgave, bare en kjempeidè på en tur vi tar med barna på. Hun trenger skiutstyr til vinteren, jeg er også litt der jeg, at det kjøper vi ikke til bursdag/jul o.l. ...... sikkert dumt av meg, men ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke hva hun har og hvor mye du har tenkt å bruke på det men her er noen ideer som jentene mine hadde blitt glade for: Nintendo DS, evt spill til denne. iPod (dyrt, men blir nok populært) Reise for bare henne og mor. Polly Pocket-ting Klær Sko Sminkespeil Plakater/bilder til rommet. Bøker Globus Ting til rommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.