Gjest haster dettah Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Klær eller leke? Og hva slags leke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Duplo. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sønnen min var veldig opptatt av gravemaskinene og søppelbilen på den alderen. Søppelbilen kan fylles og tømmes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Letteste i verden er å kjøpe gave til treåringer - de synes omtrent ALT er morsomt Og særlig om det har hjul eller vinger! Duplo eller Playmo er ikke dumme tips det heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 CARS cars cars. Det var og er omtrent det eneste min 3,5-åring virkelig har _elsket_ over en lengre periode. Fins både klær og leker og alt mulig overalt:-) Ellers støtter jeg egentlig at treåringer liker absolutt alt, så det burde være enkelt å finne noe. Bilder/tog/gravemaskiner blir sjelden feil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.