Gjest haster dettah Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Klær eller leke? Og hva slags leke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Duplo. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Sønnen min var veldig opptatt av gravemaskinene og søppelbilen på den alderen. Søppelbilen kan fylles og tømmes. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Letteste i verden er å kjøpe gave til treåringer - de synes omtrent ALT er morsomt Og særlig om det har hjul eller vinger! Duplo eller Playmo er ikke dumme tips det heller. 0 Siter
cizz Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 CARS cars cars. Det var og er omtrent det eneste min 3,5-åring virkelig har _elsket_ over en lengre periode. Fins både klær og leker og alt mulig overalt:-) Ellers støtter jeg egentlig at treåringer liker absolutt alt, så det burde være enkelt å finne noe. Bilder/tog/gravemaskiner blir sjelden feil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.