Gå til innhold

50% rehabilitering, hva med lønn og tillegg?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er så fortvilet
Skrevet

Hvis jeg blir 50% rehabilitert, da får jeg 66% av min halve stilling og 100% av andre halvdelen, ikke sant?

Så av 19000 vil jeg da få 15770 istedet, har jeg regnet riktig da?

Dette er før skatt da... Får man mindre skatt? Er det andre tillegg man har krav på? Jeg har to barn under 12 år, er det noe tillegg for disse? Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva jeg vil tjene nå, hvor mye jeg går ned i lønn?

Dette er sååå fortvilende, jeg er ikke i stand til å jobbe 100%, men har egentlig heller ingenting å gå på hva gjelder lønnen min, den er svært lav i utgangspunktet! Og nå har jeg snart vært sykemeldt i 1 år.

Jeg er veldig fortvilet og er redd jeg bare må pine meg gjennom 1/2 år på jobb for så å bli sykemeldt igjen... Det halve året kommer jeg ikke til å klare annet enn å jobbe, og jeg føler også at det er litt snyltete å gjøre det slik, men jeg tror ikke jeg har noe valg jeg!

Huff, det er ikke lett å være syk, selv om det i dette landet egentlig er det:o) Man har vel ikke lov å klage, vi får jo igrunn mye hjelp her, i firhold til andre land.... Men man skal jo klare utgifter og ha mat på bordet også da!

Skrevet

''Hvis jeg blir 50% rehabilitert, da får jeg 66% av min halve stilling og 100% av andre halvdelen, ikke sant? ''

Det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...