Gjest Lysten på tur!! Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Vi skal bo ganske sentralt i Praha.Kunne godt tenke meg å spandere på meg god masasje. Noen som har vært der og kan gi noen anbefalinger? 0 Siter
morsan Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Er det bordell du mener? ...samme tanken slo meg også....;-) 0 Siter
Gjest Lysten på tur!! Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 *smiler* "Jølsen" er i form i dag ser jeg,på flere forum..... Jeg er en godt gift kvinne som skal på tur med mannen min til Praha;-) Kunne godt tenke meg en vanlig Masasje/Aromaterapi som vi også kan få her hjemme,men som koster flesk!! Tenkte derfor at det sikkert var noen der ute som kunne tipse meg om et seriøst sted:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 *smiler* "Jølsen" er i form i dag ser jeg,på flere forum..... Jeg er en godt gift kvinne som skal på tur med mannen min til Praha;-) Kunne godt tenke meg en vanlig Masasje/Aromaterapi som vi også kan få her hjemme,men som koster flesk!! Tenkte derfor at det sikkert var noen der ute som kunne tipse meg om et seriøst sted:-) http://www.inyourpocket.com/cr/prague/directory/category/63600-Massage.html 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Hei! Vi har akkurat vært der, og hadde massasje med varme lava steiner. Det kan anbefales på det sterkeste, det var veldig godt!! Både min mann og jeg hadde 90 minutter hver, og betalte kr 1500,- til sammen! Det synes vi var veldig billig! Dette var på hotel Hoffmeister, hos Lili Spa og massasje eller hva det nå het! Det ligger ikke veldig langt unna slottet i Praha.. God tur!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.