Gå til innhold

Ny rett jeg fant opp i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg gikk trilletur ble jeg så sulten, så begynte jeg å fantasere om noe jeg kunne lage til lunsj. Da kom jeg på at det sikkert var godt å steke kjøttdeig sammen med egg! Da jeg kom hjem begynte jeg å eksperimentere, og resultatet ble vel en slalgs macaroni and cheeze vil jeg si.

Her er oppskriften:

Stek kjøttdeig og pølsebiter sammen med finhakket løk. Tilsett mais og evnt. paprika i biter. Pisk sammen et par egg tilsatt paprikakrydder, chili, pepper, muskat og salt, og hell over resten, rør sammen mens det putrer, tilsett litt jarlsbergost og smak til med ketchup. Kok opp makaroni og hell oppi.

Vel bekomme :)

Skrevet

Ha ha! Hvorfor er tråden slettet? Jeg har ikke vært på nett på endel timer. Hva var det for noe nå da?

Gjest jølsenpølsen
Skrevet

Ha ha! Hvorfor er tråden slettet? Jeg har ikke vært på nett på endel timer. Hva var det for noe nå da?

Det ble sikkert for mye mobbing mellom jølsen og meg hehe

Skrevet

Det ble sikkert for mye mobbing mellom jølsen og meg hehe

Men det var jo derfor det var artig! Ååååå! Nei, jeg får komme meg på jobb! Adjø da, farvel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...