Gjest slafs Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Mens jeg gikk trilletur ble jeg så sulten, så begynte jeg å fantasere om noe jeg kunne lage til lunsj. Da kom jeg på at det sikkert var godt å steke kjøttdeig sammen med egg! Da jeg kom hjem begynte jeg å eksperimentere, og resultatet ble vel en slalgs macaroni and cheeze vil jeg si. Her er oppskriften: Stek kjøttdeig og pølsebiter sammen med finhakket løk. Tilsett mais og evnt. paprika i biter. Pisk sammen et par egg tilsatt paprikakrydder, chili, pepper, muskat og salt, og hell over resten, rør sammen mens det putrer, tilsett litt jarlsbergost og smak til med ketchup. Kok opp makaroni og hell oppi. Vel bekomme 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Ha ha! Hvorfor er tråden slettet? Jeg har ikke vært på nett på endel timer. Hva var det for noe nå da? 0 Siter
Gjest jølsenpølsen Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ha ha! Hvorfor er tråden slettet? Jeg har ikke vært på nett på endel timer. Hva var det for noe nå da? Det ble sikkert for mye mobbing mellom jølsen og meg hehe 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Det ble sikkert for mye mobbing mellom jølsen og meg hehe Men det var jo derfor det var artig! Ååååå! Nei, jeg får komme meg på jobb! Adjø da, farvel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.