Gå til innhold

Renter selvangivelsen

Gjest skatte-tull

Anbefalte innlegg

Gjest skatte-tull

Jeg endret ikke på de oppgitte beløpene på min selvangivelse, jeg søkte bare om særfradrag.

I dag fikk jeg brev om at de oppgiftte renteutgiftene mine var for høy...? Hvordan er det mulig, jeg har da ikke oppgitt noe, kun stolt på tallene skatteetaten har fylt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

De kan ha oppgitt feil fra banken din, eller skatteetaten kan ha fylt inn feil tall.

Sjekk tallet på selvangivelsen din mot oppgaven fra banken du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skatte-tull

De kan ha oppgitt feil fra banken din, eller skatteetaten kan ha fylt inn feil tall.

Sjekk tallet på selvangivelsen din mot oppgaven fra banken du.

Akk ja, burde nok gjort det men har kastet alt. Tar det for god fisk at skatte-etaten operer med riktige tall så jeg kaster alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Akk ja, burde nok gjort det men har kastet alt. Tar det for god fisk at skatte-etaten operer med riktige tall så jeg kaster alt sånt.

Da kan det hende du lærer til neste år :-)

Men det er ikke verdens undergang likevel. Kanskje du kan få tak i årsoppgaven i nettbanken din? Hvis ikke er det bare å ta en telefon til banken og sjekke beløpet der. Hva som sto i selvangivelsen finner du igjen på altinn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skatte-tull

Da kan det hende du lærer til neste år :-)

Men det er ikke verdens undergang likevel. Kanskje du kan få tak i årsoppgaven i nettbanken din? Hvis ikke er det bare å ta en telefon til banken og sjekke beløpet der. Hva som sto i selvangivelsen finner du igjen på altinn.no

Takk for hjelp :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...