Gjest flinke google- dolere??? Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 1. klassingen min glemte ranselen sin på skolen i dag når storesøster kom for å hente. Jeg kom selvfølgelig akkurat for sent hjem til å rekke å hente den på SFO. De har fått ny mattebok i dag, Abakus 1 og skal gjøre oppgaver i denne, så nytter ikke å låne av noen andre heller. Noen som vet om denne boken kan ligge på nett, så kan jeg evt. tatt en utskrift av den siden de har lekse i...kanskje tvilsomt, er vel copyright på dette. Prøvde å google da, men finner ikke.. Vil helst få gjort leksene til imorgen da, var litt kjedelig dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 http://www.aschehoug.no/?marketplaceId=100&languageId=1&siteNodeId=693404 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.