Gjest Bor i Trondheim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har ei simo kombi vogn,2001 modell som jeg tenkte å bruke til lilllebror når han kommer.Men jeg fant ut nå at iallefall ett dekk må skiftes ut.Hvor får jeg kjøpt det?.Pris? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Eksisterer Barnesikringen i Olav Tryggvasonsgt fremdeles? Spør der, eller på Barnas hus eller på den butikken som ligger ved Solsiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Eksisterer Barnesikringen i Olav Tryggvasonsgt fremdeles? Spør der, eller på Barnas hus eller på den butikken som ligger ved Solsiden. Tror ikke at barnesikringen er der nå.Men kan sjekke barnas hus.På City syd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tror ikke at barnesikringen er der nå.Men kan sjekke barnas hus.På City syd? Barnas hus er vel flyttet til østsiden av City Syd der Tekstilfunn var tidligere??? Jeg er omtrent aldri der, men mener å ha registrert det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du kan spørre på Reflex-butikkene, Lade og Tiller. Jeg vet at dimensjonene er blitt endret litt på de forskjellige modellene, så det spørs om du må skifte alle dekkene i samme slengen. Det koster ca 1000-1500 kr, hvis de ikke har endret praksis. Håpløst dyrt, og lite kundevennlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Barnas hus er vel flyttet til østsiden av City Syd der Tekstilfunn var tidligere??? Jeg er omtrent aldri der, men mener å ha registrert det. Ok.Jeg finner det sikkert.Det er jo i området der en plasss :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bor i Trondheim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220297540' post='3947393] Du kan spørre på Reflex-butikkene, Lade og Tiller. Jeg vet at dimensjonene er blitt endret litt på de forskjellige modellene, så det spørs om du må skifte alle dekkene i samme slengen. Det koster ca 1000-1500 kr, hvis de ikke har endret praksis. Håpløst dyrt, og lite kundevennlig Opps.Det var dyrt.Kan jo nesten kjøpe ny vogn jo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ok.Jeg finner det sikkert.Det er jo i området der en plasss :-) Barnas Hus er på StorM-senteret v/McDonalds. Reflex ligger der Lillemus beskriver, altså diagonalt over krysset for StorM. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Opps.Det var dyrt.Kan jo nesten kjøpe ny vogn jo Ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1220297697' post='3947397] Barnas Hus er på StorM-senteret v/McDonalds. Reflex ligger der Lillemus beskriver, altså diagonalt over krysset for StorM. Stol aldri på meg når jeg prøver å forklare hvor en butikk ligger. Jeg er en elendig shopper. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.