Gå til innhold

Kjøpe nye dekk til simo vogn

Gjest Bor i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Trondheim

Jeg har ei simo kombi vogn,2001 modell som jeg tenkte å bruke til lilllebror når han kommer.Men jeg fant ut nå at iallefall ett dekk må skiftes ut.Hvor får jeg kjøpt det?.Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bor i Trondheim

Eksisterer Barnesikringen i Olav Tryggvasonsgt fremdeles? Spør der, eller på Barnas hus eller på den butikken som ligger ved Solsiden.

Tror ikke at barnesikringen er der nå.Men kan sjekke barnas hus.På City syd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at barnesikringen er der nå.Men kan sjekke barnas hus.På City syd?

Barnas hus er vel flyttet til østsiden av City Syd der Tekstilfunn var tidligere??? Jeg er omtrent aldri der, men mener å ha registrert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre på Reflex-butikkene, Lade og Tiller. Jeg vet at dimensjonene er blitt endret litt på de forskjellige modellene, så det spørs om du må skifte alle dekkene i samme slengen.

Det koster ca 1000-1500 kr, hvis de ikke har endret praksis. Håpløst dyrt, og lite kundevennlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Barnas hus er vel flyttet til østsiden av City Syd der Tekstilfunn var tidligere??? Jeg er omtrent aldri der, men mener å ha registrert det.

Ok.Jeg finner det sikkert.Det er jo i området der en plasss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bor i Trondheim

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220297540' post='3947393]

Du kan spørre på Reflex-butikkene, Lade og Tiller. Jeg vet at dimensjonene er blitt endret litt på de forskjellige modellene, så det spørs om du må skifte alle dekkene i samme slengen.

Det koster ca 1000-1500 kr, hvis de ikke har endret praksis. Håpløst dyrt, og lite kundevennlig :(

Opps.Det var dyrt.Kan jo nesten kjøpe ny vogn jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Jeg finner det sikkert.Det er jo i området der en plasss :-)

Barnas Hus er på StorM-senteret v/McDonalds. Reflex ligger der Lillemus beskriver, altså diagonalt over krysset for StorM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220297697' post='3947397]

Barnas Hus er på StorM-senteret v/McDonalds. Reflex ligger der Lillemus beskriver, altså diagonalt over krysset for StorM.

Stol aldri på meg når jeg prøver å forklare hvor en butikk ligger. Jeg er en elendig shopper. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...