Gå til innhold

Easy life

Gjest 60 kilo for mye

Anbefalte innlegg

Gjest 60 kilo for mye

Jeg er no blitt så pass overvektig at jeg sliter med å sitte meg ned på golvet for å leke med barna. det er på tide å gjøre noe med det.

Er det noen her som har prøvd Easy life? Magasinet som kommer i posten 2-3 ganger i året virker lovende men all reklame er jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Jeg har tatt av i underkant av femti kilo. Med Fedon mat først, og nå med enda mer restriktiv lavkarbo - ketogen kost og eurodiett.

Bakgrunn for at jeg valgte disse metodene er at jeg ikke orker å være sulten, og det slipper jeg her. Jeg trenger ikke telle kalorier men kan spise meg sånn at jeg føler at jeg er mett, og maten gir nok proteiner slik at jeg ikke mister muskler og dermed danner den ikke grunnlag for jojo slanking. Noe som også vises etter ca fire og et halvt år i nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det, men det virker fornuftig. Ser at de har begynt med det på seneret som jeg trener på. De tar tak i hele livsstilen din og prøver å endre så du får varige endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...