Gjest 60 kilo for mye Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er no blitt så pass overvektig at jeg sliter med å sitte meg ned på golvet for å leke med barna. det er på tide å gjøre noe med det. Er det noen her som har prøvd Easy life? Magasinet som kommer i posten 2-3 ganger i året virker lovende men all reklame er jo det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har tatt av i underkant av femti kilo. Med Fedon mat først, og nå med enda mer restriktiv lavkarbo - ketogen kost og eurodiett. Bakgrunn for at jeg valgte disse metodene er at jeg ikke orker å være sulten, og det slipper jeg her. Jeg trenger ikke telle kalorier men kan spise meg sånn at jeg føler at jeg er mett, og maten gir nok proteiner slik at jeg ikke mister muskler og dermed danner den ikke grunnlag for jojo slanking. Noe som også vises etter ca fire og et halvt år i nedgang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har ikke prøvd det, men det virker fornuftig. Ser at de har begynt med det på seneret som jeg trener på. De tar tak i hele livsstilen din og prøver å endre så du får varige endringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.