Gå til innhold

Reflektor i kveld på TV2

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Min libanesiske flamme"

Så dere den? Jeg så den og synes den var veldig fin, men må si jeg ble veldig skuffet over hvordan den sluttet. Hadde trodd vi fikk se at de ble gift jeg. Foreldrene hennes sa jo det var greit og all ting. Man så tydelig på de to da de tilbragte tid sammen fortiden ikke var glemt, og hun sendte ham stadig beskjedne forelskede blikk med lengsel.

Hun fikk ikke turistvisum til Norge fordi hun ikke var gift. I grunn synes jeg det var hans feil. Han kunne giftet seg med henne for 25 år siden. Stakkars dame, virket som hun hadde ventet kun på han alle disse årene.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Jeg så programmet ja.

Unnskyldningen hans for å ikke ha dukket opp igjen før etter 25 år var så dårlig at fysj :), holdt ikke mål for meg.

Men hun gjør kanskje lurt i å gifte seg med han for å komme til Norge, til sine søstre :) (utnytte han ordentlig)

Fikk ikke med meg om hun var eneste barnet igjen "der hjemme", eller om det kun var de tre jentene, hvorav to av dem var gift og bodde her i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...