Gjest Villniss Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Noen som har noen erfaringer med det? Er det seriøst? Søkte meg jobb som msytery shopper via et firma som kaller seg See You. Ble en smule skeptisk når de vill vite personnummeret mitt og blant annet hvilke bankforbindelser jeg bruker. Jeg skrev en mail til dem og forklarte hvordan jeg så på det, og fikk en hyggelig mail tilbake med forklaring. I mine øyne så det forståelig og akseptabelt ut der og da, så jeg valgte å tro på dem. Dermed så oppga jeg alle opplysninger de ville ha.... Blir jeg lurt??? Hvis dette bare er humbug, må jeg vel få meg nytt personnnummer eller noe. Vet jo at man ALDRI skal oppgi personnnummer eller annen sensitiv informasjon over nett, men... 0 Siter
nick Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Et firma som heter See You? Du er gæern. Det aller minste de bør ha er et telefonummer. Ikke et mobilnummer, fast telefon. Det går ikke å skifte personnummer, det har du til du dauer. 0 Siter
nick Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Et firma som heter See You? Du er gæern. Det aller minste de bør ha er et telefonummer. Ikke et mobilnummer, fast telefon. Det går ikke å skifte personnummer, det har du til du dauer. OK, da har jeg vært inne på hjemmesiden, Det ser tilsynelatende greit ut, men jeg ville ha ringt dem i morgen for å bekrefte det hele. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Et firma som heter See You? Du er gæern. Det aller minste de bør ha er et telefonummer. Ikke et mobilnummer, fast telefon. Det går ikke å skifte personnummer, det har du til du dauer. Ok... Ja, da har jeg kanskje gjort det helt store da.... Men har litt tro på at det er seriøst... Det får den nærmeste tiden vise. 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 OK, da har jeg vært inne på hjemmesiden, Det ser tilsynelatende greit ut, men jeg ville ha ringt dem i morgen for å bekrefte det hele. Takk skal du ha! Ja, jeg får vel ta en telefon.... De oppgir jo både telefonnnummer, faxnummer, postadresse og mailadresse. Og hun jeg fikk mail fra, skriver under tilsynelatende eget navn. Men klart, det KAN jo være fake alt sammen da... Som sagt, tiden får vise! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.