morsan Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg får stadig vekk ymse feilmeldinger når jeg klikker på ymse "snarveier", som f eks at jeg klikker på [tråd] når jeg står i 100 nyeste, eller at jeg prøver å skifte forum ved hjelp av rullegardinmenyen over her. 0 Siter
Speak Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Det har vært litt ustabilt i dag.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ja, det kommer feilmeldinger nå og da. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ja, ofte - tredjehvert klikk eller noe sånn ca... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ja - her har det vært mye krøll de siste to timene :-( 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ja her også kommer det feilmelding.error.... Stemmer det at foreldre og småbarn ikke har nye tråder i dag?? Merkelig. 0 Siter
Gjest Doltrøbler Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg har noe annet trøbbel med DOL, når jeg logger på andre pcn får jeg bare masse rare tegn og access denied! Er ip'n min sperret eller noe? Vet ikke om jeg har sagt noe ulovlig her eller hva.... blir jo litt paranoid, men mulig d har med nettleseren å gjøre? Det går i alle fall fint å logge på med den andre pcn. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg har noe annet trøbbel med DOL, når jeg logger på andre pcn får jeg bare masse rare tegn og access denied! Er ip'n min sperret eller noe? Vet ikke om jeg har sagt noe ulovlig her eller hva.... blir jo litt paranoid, men mulig d har med nettleseren å gjøre? Det går i alle fall fint å logge på med den andre pcn. Jeg har det samme problemet som deg og det samme som morsan. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 JA! Men nå har det bedret seg tror jeg... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ja, og jeg blir like irritert hver gang, har jo ikke tålmodighet ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Ja her også kommer det feilmelding.error.... Stemmer det at foreldre og småbarn ikke har nye tråder i dag?? Merkelig. Folk blir vel lei når dette skjer og tar seg en liten dol-pause;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Folk blir vel lei når dette skjer og tar seg en liten dol-pause;-) Ja, det er lett å trekke seg unna da. Håper de får orden på det snart. 0 Siter
Gjest irriterende Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg har det samme problemet som deg og det samme som morsan. Sikkert noe trøbbel i forbindelse med at dol nå blir en del av klikk.no er vel noe bytting av server osv... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg kom ikke enn før nå for 5 min sida... Godt at det har vært mye forelesninger i dag, så jeg har sluppet unna abstinensen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.