Gå til innhold

Reaksjoner på kunstig søtning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som reagerer på kunstige søtningsmidler - hvordan reagerer dere rent fysisk på dette?

Skrevet

Vondt i magen. Og når det står "Kan virke lakserende ved stort inntak" så er det sant...

Skrevet

Vondt i magen. Og når det står "Kan virke lakserende ved stort inntak" så er det sant...

Takk for tilbakemelding.

Min datter har hatt problemer med magen i det siste, kvalm og uvel - merket det spesielt etter at vi begynte med Coke Zero, så jeg mistenker den... Merker du noe kvalme?

Skrevet

Takk for tilbakemelding.

Min datter har hatt problemer med magen i det siste, kvalm og uvel - merket det spesielt etter at vi begynte med Coke Zero, så jeg mistenker den... Merker du noe kvalme?

Nei, men nå er det svært sjeldent jeg spiser noe med kunstig søtstoff i. :o) Unntak er suketter i teen 1-3 ganger i uka, men merker ikke noe kvalme nei.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vondt i magen og kvalm, rett og slett uggen.

Nå har jeg en sykdom som reagerer på kunstig søtstoff, så hos meg spiller jo det inn. Jeg kjenner flere som reagerer med mageknip og kvalme når de får i seg kunstig søtstoff.

Vondt i magen bringer jo ofte med seg kvalmefølelse.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220365967' post='3947767]

Vondt i magen og kvalm, rett og slett uggen.

Nå har jeg en sykdom som reagerer på kunstig søtstoff, så hos meg spiller jo det inn. Jeg kjenner flere som reagerer med mageknip og kvalme når de får i seg kunstig søtstoff.

Vondt i magen bringer jo ofte med seg kvalmefølelse.

Hmm, ligner veldig.

Det er da forsøket verdt å kutte ut i hvert fall:-) Takk for tilbakemelding.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hmm, ligner veldig.

Det er da forsøket verdt å kutte ut i hvert fall:-) Takk for tilbakemelding.

Jeg ville kuttet en periode og ett ja, absolut verdt ett forsøk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir forferdelig kvalm ;( Skal ikke mange slurker med lettbrus til heller....

Skrevet

Jeg blir forferdelig kvalm ;( Skal ikke mange slurker med lettbrus til heller....

Takk for tilbakemelding - ting kan tyde på at det er dette som er årsaken til min datters plager så vi prøver å kutte den ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...