Bookworm Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Dere som reagerer på kunstige søtningsmidler - hvordan reagerer dere rent fysisk på dette? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Vondt i magen. Og når det står "Kan virke lakserende ved stort inntak" så er det sant... 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Vondt i magen. Og når det står "Kan virke lakserende ved stort inntak" så er det sant... Takk for tilbakemelding. Min datter har hatt problemer med magen i det siste, kvalm og uvel - merket det spesielt etter at vi begynte med Coke Zero, så jeg mistenker den... Merker du noe kvalme? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Takk for tilbakemelding. Min datter har hatt problemer med magen i det siste, kvalm og uvel - merket det spesielt etter at vi begynte med Coke Zero, så jeg mistenker den... Merker du noe kvalme? Nei, men nå er det svært sjeldent jeg spiser noe med kunstig søtstoff i. ) Unntak er suketter i teen 1-3 ganger i uka, men merker ikke noe kvalme nei. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Vondt i magen og kvalm, rett og slett uggen. Nå har jeg en sykdom som reagerer på kunstig søtstoff, så hos meg spiller jo det inn. Jeg kjenner flere som reagerer med mageknip og kvalme når de får i seg kunstig søtstoff. Vondt i magen bringer jo ofte med seg kvalmefølelse. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1220365967' post='3947767] Vondt i magen og kvalm, rett og slett uggen. Nå har jeg en sykdom som reagerer på kunstig søtstoff, så hos meg spiller jo det inn. Jeg kjenner flere som reagerer med mageknip og kvalme når de får i seg kunstig søtstoff. Vondt i magen bringer jo ofte med seg kvalmefølelse. Hmm, ligner veldig. Det er da forsøket verdt å kutte ut i hvert fall:-) Takk for tilbakemelding. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Hmm, ligner veldig. Det er da forsøket verdt å kutte ut i hvert fall:-) Takk for tilbakemelding. Jeg ville kuttet en periode og ett ja, absolut verdt ett forsøk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg blir forferdelig kvalm ;( Skal ikke mange slurker med lettbrus til heller.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Jeg blir forferdelig kvalm ;( Skal ikke mange slurker med lettbrus til heller.... Takk for tilbakemelding - ting kan tyde på at det er dette som er årsaken til min datters plager så vi prøver å kutte den ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.