Gå til innhold

De gale har det godt (katta og jeg)

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke kattemenneske jeg nei
Skrevet

Jeg, som aldri har vært noe kattemenneske, har forelsket meg hodestups i vår lille krabat som vi har mammaen til også.

Min lille rakker er 4,5 mnd. nå og en så sjarmerende og rar lilling at det er til å dåne av.

Nå har jeg, skammer meg nesten for å si det, lekt gjemsel med katta i vel en time i allefall.

Jeg har en stor eske midt på stuegulvet som jeg skal pakke ned noe i, krabber rundt på alle fire på gulvet og gjemmer meg for katta bak esker og møbler.

Han ligger og lurer på meg og sniker seg innpå, enten skvetter jeg, når han raser mot meg rundt et hjørne, så jeg skriker høyt, eller så skvetter katta en halvmeter opp i lufta.

Når jeg skulle slappe av litt nå, og gikk normalt fremover så kom han plutselig gående, ser meg, og hopper til....en ren meter, mot lårene mine, med alle potetærne sprikende, kræsjer nesten i lårene mine, tar halv saltomotarle, snur og springer og gjemmer seg...

Jeg skrek som en gal og lo så jeg trodde jeg skulle dø.

Jeg er svett som bare den etter lekinga, og så lattermild at tårene triller...

De gærne har det godt...det er helt sikkert...

Gjest Ikke kattemenneske jeg nei
Skrevet

Så herlig! *ønsker seg katt*

Han er bare helt hærlig skjønn Lillemus.

Jeg er helt forelsket. Og samme hvor mye jeg skriker, klapper i hendene for å skremme ham (på lek da), eller iler rundt, så er han aldri redd, bare leker og leker og leker...

Har ikke ledd så godt på lenge jeg.

Skrevet

Så herlig!

Det er så moro med kattunger, kan se på de i timevis.

Kos deg, og nyt katten nå, tiden går så fort...

:0)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg màtte le nàr jeg leste innlegget ditt :-D Kjempeherlig à lese! Jeg har ikke katt selv, men har kjempelyst pà en :-) Det fàr bli en gang nàr vi fàr oss hus tenker jeg :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skjønner deg så godt :) Det er så lett å bli glad i katter. De er så herlig lekne og selvstendige.

Skrevet

Å så skjønn!

Kunne gjerne hatt en liten kattunge igjen! :0)

Søøøøøt!

Gjest Ikke kattemenneske...
Skrevet

Hehe, artig, vi også har katt og vi leker mye med den.

Jeg som aldri har likt katter noe særlig falt pladask for denne med en gang. Moren fikk to unger og den ene var rundt og fin i hodet men denne her, gullet mitt, var avlang den gale vegen (donald duck) og lite pen i fohold.

Det har han dog tatt igjen, han er særdeles smekker og ligner en prikk på en liten panther.

Og så sjarmerende, kan både herje og leke, samtidig som storkose seg, male og sove i armene våre. Og like glad i ungene som oss voksne.

Moro er det :)

Gjest Ikke kattemenneske...
Skrevet

Jeg màtte le nàr jeg leste innlegget ditt :-D Kjempeherlig à lese! Jeg har ikke katt selv, men har kjempelyst pà en :-) Det fàr bli en gang nàr vi fàr oss hus tenker jeg :-)

Vi tok vare på ham her etter mamman vi da, hun fikk to, vi gav bort den ene.

Han her er noe av det mest sjarmerende og artige ever altså :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...