Gå til innhold

Å jeg er så sint!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nettopp at noen har ripet opp panseret på bilen min med et jævla svært hakekors!!! Det var 5000kr ut av vinduet!!

Persille1365381127
Skrevet

What? Hjemme hos deg? Det må vel kunne gå an å finne ut hvem det er? De har sikkert tatt flere biler..

Skrevet

Åh, har Jølsen finni ut hvor du bor?

Neida. Seriøst, sånt er så jææææævlig irriterende! Snørrungene skulle fått seg to tette og en badehette. Det er vel bare å anmelde det. Jeg kjenner forresten en skikkelig grei biloppretter dersom du trenger det...

Skrevet

What? Hjemme hos deg? Det må vel kunne gå an å finne ut hvem det er? De har sikkert tatt flere biler..

Bilen står utenfor leiligheten min. Det har ikke skjedd med noen andre biler (det står mange biler på samme plass).. KUN min!! :(

Skrevet

Min bil kosta 5 000.- "ny" den.

Lurer på kor "drittungene" har fått fatt i hakekorset??

Skrevet

Det der er skrekken min - jeg hadde garantert satt meg rett ned og hylskreket! Selv om jeg "gammel" bruksbil så vil jeg jo at den skal se fin ut.

Får du ikke noe igjen på forsikringen da?

Skrevet

Neida. Seriøst, sånt er så jææææævlig irriterende! Snørrungene skulle fått seg to tette og en badehette. Det er vel bare å anmelde det. Jeg kjenner forresten en skikkelig grei biloppretter dersom du trenger det...

"Åh, har Jølsen finni ut hvor du bor?"

Den tanken slo meg og

"Neida. Seriøst, sånt er så jææææævlig irriterende! Snørrungene skulle fått seg to tette og en badehette. Det er vel bare å anmelde det." Jeg kjenner forresten en skikkelig grei biloppretter dersom du trenger det..."

Ja sånne pøbler!! At det går ann! Hadde det vært en stor rett ripe så hadde det vært ille nok, men jeg kan jo hvertfal ikke kjøre rundt med et svært hakekors på panseret. Jeg skal anmelde det men det hjelper vel ikke stort..

"Jeg kjenner forresten en skikkelig grei biloppretter dersom du trenger det..."

Tusen takk flyfly.. jeg skal isåfall si fra :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Å fy ***!!! Skjønner godt at du er sint ja! Her var det noen som hadde hatt det morsomt med å dra nøkkelen sin over flere bilpanser i ei rekke på 5-6 biler ei natt, men en strek er jo bare barnemat i forhold til et hakekors! Man kan jo ikke kjøre rundt med et hakekors på panseret, det _må_ jo fikses enten man vil eller ikke! Har du hørt med naboer osv om noen har sett noe? Kjenner jeg blir irritert jeg nå...

Skrevet

Det der er skrekken min - jeg hadde garantert satt meg rett ned og hylskreket! Selv om jeg "gammel" bruksbil så vil jeg jo at den skal se fin ut.

Jeg skal ringe forsikringselskapet imorgen men jeg vet ikke hvor mye det lønner seg å ta det på forsikringen.

Ja dette var ordentlig kjedelig :-( Jeg kjøpte bilen for bare noen mnd siden også :-(

Skrevet

''Får du ikke noe igjen på forsikringen da?

''

Antagelig billigere å fikse det utenom egenandelen, vil jeg tro... :(

Skrevet

Å fy ***!!! Skjønner godt at du er sint ja! Her var det noen som hadde hatt det morsomt med å dra nøkkelen sin over flere bilpanser i ei rekke på 5-6 biler ei natt, men en strek er jo bare barnemat i forhold til et hakekors! Man kan jo ikke kjøre rundt med et hakekors på panseret, det _må_ jo fikses enten man vil eller ikke! Har du hørt med naboer osv om noen har sett noe? Kjenner jeg blir irritert jeg nå...

Ja nettopp!! En strek kunne jeg kanskje levd med i en liten stund men et hakekors kan jeg bare ikke kjøre rundt med!!!

Har hørt litt rundt ja og ingen har sett noe. Det virker som det kun er min bil det har skjedd med også. Jeg kan ikke se noen riper på noen andre biler som står rundt her. F*** altså!

Skrevet

Tenkte å spørre om det samme

Skrevet

Noe så irriterende! Jeg forstår godt at du er sint. De kan umulig ha blitt tørre bak ørene de som har gjort noe slikt. Sett lapp på bilen så kan du be folk kontakte deg om de tilfeldigvis har sett hva som skjedde kanskje?

AneM1365380603
Skrevet

Så utrolig trasig! Vi har også ripe i lakken, men det er vår datter som har skrevet der. Da hun var 4 år skreiv hun "Fabelgut", hva hun nå enn mente med det. Det er stygt, men siden bilen er gammel velger vi å la det stå.

Du har ingen mulighet til å få det dekket av forsikringsselskap? Uansett er vel egenandelen på endel kroner.

Skrevet

Huff, så utrolig irriterende!! Og så _hakekors_, da! :-(

Skrevet

Så utrolig trasig! Vi har også ripe i lakken, men det er vår datter som har skrevet der. Da hun var 4 år skreiv hun "Fabelgut", hva hun nå enn mente med det. Det er stygt, men siden bilen er gammel velger vi å la det stå.

Du har ingen mulighet til å få det dekket av forsikringsselskap? Uansett er vel egenandelen på endel kroner.

Nevøen min skrev navnet sitt på bildøra, og etterpå prøvde han å viske det ut med en stein....;-)

Men 100 ganger bedre enn hakekors lell.

Skrevet

Min bil kosta 5 000.- "ny" den.

Lurer på kor "drittungene" har fått fatt i hakekorset??

Hvor man får tak i hakekors?? Hadde de ikke bare risset inn et hakekors i bilen, da, f eks med en nøkkel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...