Gå til innhold

Å jeg er så sint!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen står utenfor leiligheten min. Det har ikke skjedd med noen andre biler (det står mange biler på samme plass).. KUN min!! :(

Rart med både valg av motiv OG det at de bare ripet i én bil (men selvsagt fint at de ikke ripet i ørten biler, da...)

Vedr hakekors: Jeg husker som barn på 70-tallet at det fra tid til annen ble malt et lite hakekors på nærmeste telefonstolpe til et hus der det bodde en gammel-nazist fra krigens dager.

Men hakekors på en helt tilfeldig bil der man ikke vet eierens bakgrunn i det hele tatt??

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nevøen min skrev navnet sitt på bildøra, og etterpå prøvde han å viske det ut med en stein....;-)

Men 100 ganger bedre enn hakekors lell.

''og etterpå prøvde han å viske det ut med en stein....;-)''

Ouch!

AneM1365380603
Skrevet

Nevøen min skrev navnet sitt på bildøra, og etterpå prøvde han å viske det ut med en stein....;-)

Men 100 ganger bedre enn hakekors lell.

''Nevøen min skrev navnet sitt på bildøra, og etterpå prøvde han å viske det ut med en stein....;-)''

Smarting det ;) Den store skrekken er jo at barna skal ødelegge egne eller andres biler. Det er så utrolig kostbart å ordne opp i det igjen.

Jeg glemmer ikke da en nabo sto på trappa helt rød i toppen. Datteren min hadde laget sandslott på panseret hans. Hun var så redd at hun ikke gikk ut mer den dagen. Heldigvis var det ikke blitt riper i lakken.

Skrevet

Rart med både valg av motiv OG det at de bare ripet i én bil (men selvsagt fint at de ikke ripet i ørten biler, da...)

Vedr hakekors: Jeg husker som barn på 70-tallet at det fra tid til annen ble malt et lite hakekors på nærmeste telefonstolpe til et hus der det bodde en gammel-nazist fra krigens dager.

Men hakekors på en helt tilfeldig bil der man ikke vet eierens bakgrunn i det hele tatt??

Nå har jeg fått vite at en venninne av meg stod på samme sted som meg, og hun har fått begge bildørene hennes sparket inn.

Så tydelig at noen var ute etter å drive skikkelig hærverk!! :-(

Skrevet

Hvor man får tak i hakekors?? Hadde de ikke bare risset inn et hakekors i bilen, da, f eks med en nøkkel?

Ikkje så vidt eg kan huske, de hadde ripa opp panseret med ett stort hakekors. Tror eg...

Skrevet

Ikkje så vidt eg kan huske, de hadde ripa opp panseret med ett stort hakekors. Tror eg...

Ja, det var det hun skrev, ordrett, men jeg tar for gitt at dette ikke var det hun mente. Isåfall måtte hun jo ha sett at de brukte et hakekors til å ripe med, og det fremgår jo av tråden at det ikke er tilfelle;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...