Gå til innhold

Ergometersykkel

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det vil jeg ha.

Har du en og anbefale? Ikke sånn alt for kostbar, men jeg vil ha en som er OK. Gjerne fra nettbutikk.

Gjest mitt tips til deg
Skrevet

Du kan få kjøpt min :) veldig lite brukt, så den ansees som ny. Masse støv på den etter at den har vært brukt til klesstativ ....

Angrer så på kjøpet !!!! Kjøpte vår på G-sport, 1399,- kostet den, kampanjepris.

Hadde det vært idag hadde jeg heller kjøpt en sånn en http://www.g-sport.no/gs/templates/Produktkategori.aspx?id=6331, du får bedre trening med den.

Skrevet

Kjøp en spinningsykkel i stedet. Den er det mye mer "driv" i, og egner seg mye bedre til å trene på (også lengre økter)

Kan tenke meg at det finnes en del på Finn.no.... Evt. legg inn på ønsket kjøpt.

Skrevet

Du kan få kjøpt min :) veldig lite brukt, så den ansees som ny. Masse støv på den etter at den har vært brukt til klesstativ ....

Angrer så på kjøpet !!!! Kjøpte vår på G-sport, 1399,- kostet den, kampanjepris.

Hadde det vært idag hadde jeg heller kjøpt en sånn en http://www.g-sport.no/gs/templates/Produktkategori.aspx?id=6331, du får bedre trening med den.

Sjangsen er nok veldig stor for at jeg bort langt unna deg til å hente klestativet ;o)

Jeg så ikke noe på linken din, kom til en side uten noe bilde eller særlig tekst.

Skrevet

Kjøp en spinningsykkel i stedet. Den er det mye mer "driv" i, og egner seg mye bedre til å trene på (også lengre økter)

Kan tenke meg at det finnes en del på Finn.no.... Evt. legg inn på ønsket kjøpt.

Spinning, har hørt om det.

Jeg skal trene opp kroppen, og da er sykling bra sies det. Vil en spinningsykkel kreve for mye av meg?

Jeg skal starte rolig, øke litt på, og gradvis øke både fart og lengde.

Skrevet

Ser jeg forklarte litt dårlig. Jeg er kronisk syk, og etter mange år hvor jeg har vært lite i aktivitet, driver jeg nå og bygger kroppen opp igjen. Små steg fremover. Derfor jeg lurte på om spinning var mye hardere?

Skrevet

Å, trenger du klesstativ? :-)

He he. Jeg har faktisk lånt svigermor sin sykkel en stund nå (nå trengte hun del selv), og jeg har utrolig nok ikke brukt den til klestativ. ;o)

Jeg har trødd på den men jeg ser en tv-serie f.eks. Det funker når jeg setter den i stua, ikke så pent, men pytt pytt.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220435724' post='3948250]

He he. Jeg har faktisk lånt svigermor sin sykkel en stund nå (nå trengte hun del selv), og jeg har utrolig nok ikke brukt den til klestativ. ;o)

Jeg har trødd på den men jeg ser en tv-serie f.eks. Det funker når jeg setter den i stua, ikke så pent, men pytt pytt.

Flink du er:-)

Det svaret jeg skrev, sa nok mer om meg enn om deg:-)

Skrevet

Flink du er:-)

Det svaret jeg skrev, sa nok mer om meg enn om deg:-)

Du... Jeg er troendes til og bruke den som stativ altså. Har mange glupe slike kjøp som samler støv *rødme*

Akkurat nå har jeg nytte av litt sykling, og litt gåing. Det hele overvåkes av fysioterapeut, og er jo avhengig av min form da. Jeg er så anspent i hele kroppen at det er helt vilt, så nå må jeg bare ta tak i det.

Gjest mitt tips til deg
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220435527' post='3948242]

Sjangsen er nok veldig stor for at jeg bort langt unna deg til å hente klestativet ;o)

Jeg så ikke noe på linken din, kom til en side uten noe bilde eller særlig tekst.

Funket ikke den nei :)

Det jeg mener er sånn elliptisk maskin, du står å går å bruker armene samtidig, du får brukt mer av kroppen :)

Du får kanskje ikke hengt så mye klær på den da, for du mister setet ;).

Skrevet

Funket ikke den nei :)

Det jeg mener er sånn elliptisk maskin, du står å går å bruker armene samtidig, du får brukt mer av kroppen :)

Du får kanskje ikke hengt så mye klær på den da, for du mister setet ;).

Aha, da vet jeg hvilken type du mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...