Gå til innhold

Hotell i Warszawa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en helgetur til Warszawa i november/desember og lurer på om noen har tips til hva man bør få med seg der.

Jeg trenger også forslag til et greit hotell med sentral beliggenhet. Det er viktig at det er heis på hotellet, da jeg skal reise med min mor som er noe dårlig til beins.

Har noen erfaringer å dele?

Skrevet

www.hotels.com

Jada, så langt kom jeg uten din hjelp også ;-)

Skrevet

Jada, så langt kom jeg uten din hjelp også ;-)

Jammen! :-)

Du får se på de ulike hotellene og se hva som står da.

Gjest rullestolbruker
Skrevet

Ta med rullestol til moren din, for det kan bli mye gåing på seightseeing i Polens hovedstad, og da er det ikke kun trappene, som kan bli problematisk.

Hilsen

Skrevet

Vi bodde på Hotell Metropol i Warszawa i juli, og var veldig fornøyde.

Hotellet lå veldig sentralt, ikke dyrt, heis, god service, deilig frokost. Rommet var bra, men ikke spesielt stort. Vi hadde badekar på rommet, men du kan sikkert bestille dusj også.

God tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...