Gå til innhold

Høsten

Gjest Høsten er her

Anbefalte innlegg

Gjest Høsten er her
Skrevet

Hvordan er høsten for deg?

Hittil syns jeg den har vært tung. Hva gjør du på mørke kvelder?

Skrevet

Jeg elsker høsten!

Er mye i skogen, helt utrolige farger.

Deilig å ut å gå i regndusk, frisk luft og røde kinn!

Regnkvelder, jeg koser meg med tv, data, venner, eller styrer med noen hobby prosjekter.

Blir så klart lei av regn til tider, men det går jo over :0)

Skrevet

Jeg synes høsten ofte er bedriten. De eneste årstidene som er akseptable for meg er vår og sommer. Det verste er vinteren, og høstkvelder når det er mørkt og regner.

Gjest mandolina
Skrevet

Her er høsten ikke riktig begynt enda.

Det er fremdeles grønne blad på trærne , dog med noe gult og brunt islett, men det grønne dominerer.

Petuniaen som står på trappen blomstrer ennå.

Så jeg vil si at det er sensommer, og så langt har det vært en fin tid.

Hilsen

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg elsker høsten! Da skjer det mye nytt og spennende (er for tida student), og været er sånn ar man kan sitte i godstolen med en kopp te eller kaffe og se på TV, surfe på nettet eller høre/lese en god bok.

Gjest æsj. de kaloriene
Skrevet

Like ikke høsten. Tendensen til å sitte litt for mye inne forann tvkassa og spise godis er ikke bra for min kropp..

Skrevet

Høsten er herlig! Kjølig luft, mørke kvelder med stearinlys. Er som regel alltid mett på sommer når det blir september. Fantastisk med årstider!

Skrevet

Høsten er herlig! Kjølig luft, mørke kvelder med stearinlys. Er som regel alltid mett på sommer når det blir september. Fantastisk med årstider!

Tja...

Her er høst det samme som regn, tåke og 10 grader (og det har vi ca. 10 mnd. i året her) og akkurat det er ikkje mye å rope hurra for. :(

Skrevet

Tja...

Her er høst det samme som regn, tåke og 10 grader (og det har vi ca. 10 mnd. i året her) og akkurat det er ikkje mye å rope hurra for. :(

Skjønner ikke at du gidder å bo i den drittbyen, etter at jeg har bedt deg la det være så mange ganger!

Skrevet

Tidlig høst er fint synes jeg, september og begynnelsen av oktober. Bøker, levende lys, pledd, kakao...

Men så blir det for lenge, mørkt og trist og jeg begynner å vente på at snøen skal lysne opp igjen naturen...

Skrevet

Sukk, jeg savner sommeren!!! Er overhodet ikke ferdig med å ville ha sommer...

Men jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt, så jeg må bare gjøre det beste ut av det. Tenne stearinlys. Lage te. Kose meg!

Skrevet

Jeg liker alle årstidene jeg og høsten er en av favorittene! Lufta er så klar og ren da og fargene så nydelige. :o)

Skrevet

Skjønner ikke at du gidder å bo i den drittbyen, etter at jeg har bedt deg la det være så mange ganger!

Eg bor ikkje der, men en annen drittplass på vestlandet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...