Gå til innhold

q-tips

pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både jeg og mannen min er helt avhengige av q-tips - og vi bruker dem i ørene. Egentlig ikke så mye for å fjerne voks, men for å klø. Jeg synes det er deilig!

Jeg er imidlertid nesten alltid plaget av eksem i det ene øret (har hatt det i ca 20 år), og må være forsiktig med å klø meg, slik at ikke eksemen blir infisert. Min mor har det samme, og hun fikk en skikkelig kraftig ørebetennelse som satte seg i halve ansiktet en gang, etter intens bruk av q-tips :-(

Vi bruker det ikke på ungene - bare i våre ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg renser av og til ørene med q-tips ja, men bare på meg selv, ikke på ungene. Tror jeg har blitt avhengig... ;o)

*tenk så deilig det er å bruke den når det klør i ørene....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen min er helt avhengige av q-tips - og vi bruker dem i ørene. Egentlig ikke så mye for å fjerne voks, men for å klø. Jeg synes det er deilig!

Jeg er imidlertid nesten alltid plaget av eksem i det ene øret (har hatt det i ca 20 år), og må være forsiktig med å klø meg, slik at ikke eksemen blir infisert. Min mor har det samme, og hun fikk en skikkelig kraftig ørebetennelse som satte seg i halve ansiktet en gang, etter intens bruk av q-tips :-(

Vi bruker det ikke på ungene - bare i våre ører.

''Både jeg og mannen min er helt avhengige av q-tips - og vi bruker dem i ørene. Egentlig ikke så mye for å fjerne voks, men for å klø. Jeg synes det er deilig!''

Vittig, sa just det samme til lillemus :) Huff, det hørtes ikke bra ut med den betennelsen... Det går an å være forsiktig. Min mor plages av eksem i øret hun også, hun smører seg med babyolje, kanskje det kan hjelpe deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Både jeg og mannen min er helt avhengige av q-tips - og vi bruker dem i ørene. Egentlig ikke så mye for å fjerne voks, men for å klø. Jeg synes det er deilig!''

Vittig, sa just det samme til lillemus :) Huff, det hørtes ikke bra ut med den betennelsen... Det går an å være forsiktig. Min mor plages av eksem i øret hun også, hun smører seg med babyolje, kanskje det kan hjelpe deg også?

Skal prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her får du nok et svar fra en som er avhengig av q-tips!! ;-) Hvis jeg reiser bort en helg og har glemt å ta med i toalettmappa, klør det fælt, ja.

Jeg stikker den litt innover i øret, men ikke så mye.

Jeg husker forresten for noen år siden at jeg hver morgen måtte gå nesten 10 minutter langs en meget trafikkert gate i Oslo, og den perioden ble bomullspinnen litt grå av støv og skitt fra trafikken, så det ville vært veldig guffent om jeg ikke skulle ha renset ørene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker q-tips i øra og tar snørra til småen hvis jeg må det :)

Og maskara som kommer litt utenfor.

Har alltid brukt q-tips, må ha det,bare må ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her får du nok et svar fra en som er avhengig av q-tips!! ;-) Hvis jeg reiser bort en helg og har glemt å ta med i toalettmappa, klør det fælt, ja.

Jeg stikker den litt innover i øret, men ikke så mye.

Jeg husker forresten for noen år siden at jeg hver morgen måtte gå nesten 10 minutter langs en meget trafikkert gate i Oslo, og den perioden ble bomullspinnen litt grå av støv og skitt fra trafikken, så det ville vært veldig guffent om jeg ikke skulle ha renset ørene da!

''Jeg husker forresten for noen år siden at jeg hver morgen måtte gå nesten 10 minutter langs en meget trafikkert gate i Oslo, og den perioden ble bomullspinnen litt grå av støv og skitt fra trafikken, så det ville vært veldig guffent om jeg ikke skulle ha renset ørene da!''

Mye kan skje på ti minutter ja *lol* (ser for meg morsan med bommulspinnen i hånden langs veien) Neida æ tog an ;) Jeg kommer til å fortsette bruken av q.tips jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker q-tips i øra og tar snørra til småen hvis jeg må det :)

Og maskara som kommer litt utenfor.

Har alltid brukt q-tips, må ha det,bare må ha det :)

''må ha det,bare må ha det :)''

Nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg husker forresten for noen år siden at jeg hver morgen måtte gå nesten 10 minutter langs en meget trafikkert gate i Oslo, og den perioden ble bomullspinnen litt grå av støv og skitt fra trafikken, så det ville vært veldig guffent om jeg ikke skulle ha renset ørene da!''

Mye kan skje på ti minutter ja *lol* (ser for meg morsan med bommulspinnen i hånden langs veien) Neida æ tog an ;) Jeg kommer til å fortsette bruken av q.tips jeg :)

''Jeg kommer til å fortsette bruken av q.tips jeg :)''

Jeg også:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint, da har jeg mange med meg ;)

:)

Det er ikke første gang jeg hører advarselen, så jeg er bevisst på hverken å stikke tips'en for langt inn eller å dytte voks innover. Men er avhengig av den til sitt bruk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Bruker q-tips en sjelden gang i øret. Jeg er litt småpanisk for det egentlig, svigermor har øreapparat etter en q-tipsulykke. Ikke det at jeg tror det skjer.

Bruker det i ørene på hunden, ikke langt inni, men hun har lange ører.

Og så klart når jeg klarer og kline maskara i halve trynet, noe jeg ofte klarer ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220518160' post='3948947]

Bruker q-tips en sjelden gang i øret. Jeg er litt småpanisk for det egentlig, svigermor har øreapparat etter en q-tipsulykke. Ikke det at jeg tror det skjer.

Og så klart når jeg klarer og kline maskara i halve trynet, noe jeg ofte klarer ;o)

''noe jeg ofte klarer ;o)''

Hva ER det egentlig du driver med? ;-) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220518160' post='3948947]

''Og så klart når jeg klarer og kline maskara i halve trynet, noe jeg ofte klarer ;o)''

Er du ei slik jente som må gjøre alt på en gang? hehe da går det fort gæli ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

''Og så klart når jeg klarer og kline maskara i halve trynet, noe jeg ofte klarer ;o)''

Er du ei slik jente som må gjøre alt på en gang? hehe da går det fort gæli ja :)

Både og, men hovedproblemet er at jeg skjelver mye på hendene.

I dag var jeg flink da, tok rolig på maskara, og q-tipsen fikk stå i fred ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1220518761' post='3948966]

Både og, men hovedproblemet er at jeg skjelver mye på hendene.

I dag var jeg flink da, tok rolig på maskara, og q-tipsen fikk stå i fred ;o)

Flott shira! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...