Gjest fortvilet jaa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 åring omgikk menn rundt 30 år? dette dreier seg om besøk, festing, overnatting (uten lov) ovs. Datteren min er nettopp blitt 16 år. Hun og flere andre (mindreårige) har vi nå oppdaget at er mye i ett hus der det bor 2 voksne "menn". Dattern min har sagt at disse bare er 18 og 19 år. Men etter nærmere innsyn er det nå klart at disse er voksne menn som har småjenter i sin forvaring på en eller annen måte. Hva skal vi foreldr gjøre i denne sammenheng? synes dette er svært uaksebtabelt. I tilleg har de jentene som har vært der løyet om alder ovs. Hva er det med slike menn egentlig? Den ene av dem er til og med ungdomsarbeider. Fy flate. Min datter har alltid traktet etter eldre gutter og har vært i en aldeles forferdelig opposisjon. Har ikke kunnet stole på henne, da hun har tatt seg lov til ting hun ikke får lov til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde antakelig fått med meg min egen mann og dratt på besøk til disse gutta, for en tydelig, oppklarende samtale. Etter den tror jeg problemet hadde vært redusert. Så hadde vi tatt for oss datteren vår etterpå. Jeg har også en tenåringsdatter, som har hatt ganske stor frihet. Den er basert på at hun bruker fornuften sin, og hun vet at det vil bli innstramninger hvis hun misbruker vår tillit. De fleste i den alderen synes det er flaut at foreldre henter dem når de er ute med venner. Nevner det bare som en idé som kan løse noe av problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du reiser hjem til disse folka og henter henne mens alle vennene ser på. Deretter forteller du disse mannfolka at de har ditt barn, mindreårige sådant, i sitt hjem mot din uttalte vilje og kan vente seg en hilsen fra politiet hvis det gjentar seg. Det skulle være såpass flaut for datteren din også at det ikke frister å være morsom med å ikke komme hjem flere ganger. Og til slutt det viktigste - du må finne ut hva som er grunnen til at hun selger seg short til slike menn og fikse det problemet før hun ender med større problemer enn dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.