Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Så startet mitt nye liv:-) Det livet jeg hadde ventet på og lengtet etter i 9 mnd! I dag er jenta mi et halvt år!!! Tårene triller, og det er så utrolig at jeg har fått oppleve dette! Ingenting kunne ha forberedt meg på hvor fantastisk det er å være mamma! Det bittelille mennesket har gitt meg flere minneverdige opplevelser på disse seks månedene enn hele livet mitt frem til da! Det har lært meg hvem jeg er! At jeg er pysete, redd, engsetlig, bekymret, motløs og til tider hysterisk... Men også at jeg er tøff, jeg er trofast, jeg er modig og jeg bærer i meg mer kjærlighet enn jeg trodde var mulig!!! Tusen takk jenta mi, du er alt for oss! Gratulerer med den lille, store dagen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med dagen! Nå fikk du lurt vannet ut i øyene mine. Ja det er stort å bli mor, og det er et nytt liv. Man får et nytt syn på det meste. Det er godt at du koser deg med snuppa di Koselig innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ååå, så søtt.. Er så enig med deg. Det er når man får små, man ser meningen med livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ååå, så søtt.. Er så enig med deg. Det er når man får små, man ser meningen med livet! Nja... Synes kanskje det er litt upassende. Jeg tror de fleste som ikke har barn ser mening med livet, de også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med dagen til dere begge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med dagen! Nå fikk du lurt vannet ut i øyene mine. Ja det er stort å bli mor, og det er et nytt liv. Man får et nytt syn på det meste. Det er godt at du koser deg med snuppa di Koselig innlegg! Takk:-) Ja, jeg koser meg enormt med jenta mi! Jeg vil ikke se tilbake på permisjonstiden og tenke at jeg kunne ha kost meg mer eller satt mer pris på den tiden! Heldigvis... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Nja... Synes kanskje det er litt upassende. Jeg tror de fleste som ikke har barn ser mening med livet, de også Hmm, jeg så nok mening med livet før jeg fikk barn også, det gjorde jeg jo! Men det er når slike store ting skjer i livet at en på en måte rykker et nivå opp... Da får en bedre utsikt og kan se lenger! Det føles i det minste sånn...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ååå, så søtt.. Er så enig med deg. Det er når man får små, man ser meningen med livet! Ja, man så vel mening før også, men når man får barn føles det som om man har lurt seg selv hele livet! Som om man har gått og innbilt seg at man har alt man trenger og ser poenget, men så er det først nå man virkelig forstår det liksom...! Og kanskje mennesker som har opplevd andre store ting i livet tenker det samme om oss...? He he... Men det å bli mamma har uansett hevet kvaliteten på livet enormt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer med dagen til dere begge Tusen takk:-) Den skal nok feires litt også, bare frøet ser til å få seg litt søvn der oppe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer til dere alle :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer til dere alle :0) Tusen takk:-) Nå skal bare frøet få seg bittelitt søvn, og så skal vi slite oss gjennom regn og torden og feire litt i åpen barnehage...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tusen takk:-) Nå skal bare frøet få seg bittelitt søvn, og så skal vi slite oss gjennom regn og torden og feire litt i åpen barnehage...! Hørtes koslig ut! Vi skal også i bursdag i dag :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Hørtes koslig ut! Vi skal også i bursdag i dag :0) Kos dere da:-) Får håpe det er bedre vær hos dere, hvis dere skal pynt dere og greier! Her regner det nemlig vannrett...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kos dere da:-) Får håpe det er bedre vær hos dere, hvis dere skal pynt dere og greier! Her regner det nemlig vannrett...! Her også... Himmelen åpner seg! Men sola skinner.Rare greier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Her også... Himmelen åpner seg! Men sola skinner.Rare greier! Ja ja, da er det vel høsten som er i anmarsj da! Lynet slo ned her i går kveld faktisk, og det har vært et skikkelig ruskevær siden! Slår nok om og gjør klar bane for kaldere tider nå ja! Det skal bli deilig det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer til dere alle ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Snufs - for et rørende innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 For et koselig innlegg I morra er det 10 mndr siden det sa plopp hos oss! (riktignok det tredje ploppet i vår familie, men et plopp er jo like stort hver gang!) Klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Gratulerer til dere alle ) Takk skal du ha:-) Vi har vært på "babytreff" i dag, og hun har storkost seg! Det blei hele feiringen... Nå sover den store lille i den bittelille senga ved siden av den kjempestore senga, og drømmer søte 6mnd-drømmer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Snufs - for et rørende innlegg! :-) Var ganske rørt selv mens jeg skrev det nemlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.