Anonym 82 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 For et koselig innlegg I morra er det 10 mndr siden det sa plopp hos oss! (riktignok det tredje ploppet i vår familie, men et plopp er jo like stort hver gang!) Klem, Et plopp er et plopp - like fantastisk hver gang, det er jeg sikker på! Gratulerer på forskudd da...! Tenk å ha tre plopper å feire hvert år - du er heldig du:-) Er veldig fornøyd med mitt ene plopp så langt jeg, men det høres veldig kost ut med tre! Kunne man bare bli lottomillionær...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Åh så søtt Det er herlig å være mor! Fikk baby for 5 mnd siden og det blir bare deiligere og deiligere, vi koser oss som bare det. Jeg kjenner slik en uendelig kjærlighet jeg aldri før har kjent... helt ubeskrivelig, føler meg varm om hjerterota. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Et plopp er et plopp - like fantastisk hver gang, det er jeg sikker på! Gratulerer på forskudd da...! Tenk å ha tre plopper å feire hvert år - du er heldig du:-) Er veldig fornøyd med mitt ene plopp så langt jeg, men det høres veldig kost ut med tre! Kunne man bare bli lottomillionær...! Det er herlig med huset fullt av plopp ja Anbefales! (og vi er IKKE lotto-millionærer.......) God helg med lille Plopp da!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.