Gå til innhold

For 6 mnd siden sa det "plopp"...!

Anonym 82

Anbefalte innlegg

For et koselig innlegg :)

I morra er det 10 mndr siden det sa plopp hos oss!

(riktignok det tredje ploppet i vår familie, men et plopp er jo like stort hver gang!)

Klem,

Et plopp er et plopp - like fantastisk hver gang, det er jeg sikker på! Gratulerer på forskudd da...!

Tenk å ha tre plopper å feire hvert år - du er heldig du:-)

Er veldig fornøyd med mitt ene plopp så langt jeg, men det høres veldig kost ut med tre! Kunne man bare bli lottomillionær...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest babydillah

Åh så søtt :) Det er herlig å være mor!

Fikk baby for 5 mnd siden og det blir bare deiligere og deiligere, vi koser oss som bare det. Jeg kjenner slik en uendelig kjærlighet jeg aldri før har kjent... helt ubeskrivelig, føler meg varm om hjerterota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et plopp er et plopp - like fantastisk hver gang, det er jeg sikker på! Gratulerer på forskudd da...!

Tenk å ha tre plopper å feire hvert år - du er heldig du:-)

Er veldig fornøyd med mitt ene plopp så langt jeg, men det høres veldig kost ut med tre! Kunne man bare bli lottomillionær...!

Det er herlig med huset fullt av plopp ja :) Anbefales! ;)

(og vi er IKKE lotto-millionærer.......)

God helg med lille Plopp da!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...