Gå til innhold

Regntøy til gutt 10 år

avidi

Anbefalte innlegg

Regntøyet til junior begynner å bli for smått og jeg har ikke vært helt fornøyd med kvaliteten ( Didrikssons, svensk produsent).

Han skal ha bukse og jakke som tåler røff bruk.

Hva anbefaler dere, det må ikke koste mer en 400-500 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Jeg kjøpte to sett på sportshuset til 99,- per sett.

De går akkurat like lett istykker som de dyre - men jeg er ikke så pirkete - jeg lapper med gaffatape fra innsiden jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to sett på sportshuset til 99,- per sett.

De går akkurat like lett istykker som de dyre - men jeg er ikke så pirkete - jeg lapper med gaffatape fra innsiden jeg....

Hva er gaffatape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Hva er gaffatape?

Det er Guds gave til slappe husmødre :-))))

Det er sånn supersolid tape. kkurat som om det er et tekstilnett på baksiden av den. Den limer på absolutt hva som helst, og den blir helt tett og faller ikke av igjen. Koster ca ingenting for en kjemperull på biltema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Guds gave til slappe husmødre :-))))

Det er sånn supersolid tape. kkurat som om det er et tekstilnett på baksiden av den. Den limer på absolutt hva som helst, og den blir helt tett og faller ikke av igjen. Koster ca ingenting for en kjemperull på biltema.

''Det er Guds gave til slappe husmødre :-))))''

Ja, den er navendelig til det meste:-)

Jeg tenker på den som en "armert tape";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntøy fra Wistex har vi til våre 3 barn. Litt tykk kvalitet, nesten slik gammeldags regnhyre. Kjempefornøyd. Betalte ca 500,- for jakke og bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...den evige natteravn...

Jeg har hatt tre sett med regntøy fra Catch (eller hvordan det nå skrives) som har vært veldig bra.

Det er den tykke typen og mener det kostet ca kr. 400.- pr sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...