laban Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 http://tv2nyhetene.no/snop/article2190521.ece Jeg kan forstå at slikt kan skje dersom man kjører flere biler i følge og ungene bytter plasser / biler ved hver stopp. Men logistikken i én familie med én bil burde gå greit... Godt han var stor nok til ikke å få panikk - og i et utland hvor han kunne bruke morsmålet sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Helt utrolig!!! Hilsen en mor til et 11-år gammelt enebarn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe. Dette går nok aldri i glemmeboka! Snakk om å være sløv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dette skjedde faktisk med meg også. Jeg var 8 år da. Jeg og mine bror låg å sov i baksete (vi kjørte om natten) Jeg våknet av at jeg måtte på do. Bilen sto parkert og jeg såg foreldrene mine sto ute og røykte. Jeg gikk da litt bort fra veien for å tisse. Da jeg kom tilbake var bilen borte. så der sto jeg 8 år gammel aleine midt på natten oppe på hardangervidden. Heldigvis var det sommer og dermed ikke helt mørkt. Det tok ca en time før de kom tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Shit... For en vondt følelse både for foreldre og barnet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.