Gjest tyrkiasoon Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skal til Tyrkia snart og lurer på om man kan ta med strikkepinner på flyet, altså i håndbaggasjen. Gjelder da selvfølgelig begge veier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Du får dem ihvertfall ikke gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvis du skal ta de med deg, må du nok iallefall ha pinner i tre eller plast. De i metall dukker opp på sikkerhetsmonitoren på flyplassen. Men jeg tror kanskje at det ikke er lov med tre og plast pinner heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg strikker alltid på fly, og har aldri blitt stoppet. I fjor bemerket til og med flyverten hvor fint strikketøyet var, så han så godt at jeg satt og strikket. Jeg bruker trepinner da, for sikkerhets skyld. Men til Spania i sommer tror jeg faktisk jeg hadde en metallpinne i strikkevesken også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har alltid med meg strikketøy. Har aldri blitt stoppet, verken på Gardermoen eller noen annen norsk eller utenlandsk flyplass. Men jeg reiser med rundpinner der selve pinnedelen er ganske kort. De lange pinnene legger jeg igjen hjemme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ut av Norge har det alltid gått fint. Hjem fra London, Tyskland og Frankrike har jeg blitt stoppet (prøver meg alltid...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest syns ikke det skulle vært lov jeg Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg syns det er horribelt at man får ha med seg strikkepinner om bord i fly, de kan jo være rene drapsvåpen! Det burde i så fall kun vært lov å ha med tykke ikke så spisse strikkepinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.