Gå til innhold

Skryteinnlegg:-)

puttelulle

Anbefalte innlegg

Må bare få lov å fortelle hvordan vi har det i heimen min akkurat nå:

Både eldstemann og mellomste har med seg venner hjem. rett fra skolen i dag. Dvs. at de er 2 jenter fra 1.klasse, og 2 gutter fra 4.klasse. Minsten min på 4 er også hjemme.

Vi kom hjem kl. 13.30, og da gikk alle 5 oppi skogen for å leke vikinger.

Vi spiste middag, og alle 5 dro rett til skogs igjen. JEg var på verandaen for å høre etter dem i 18-tida, og da hørte jeg bare trillende latter og masse moro.

Nå har de akkurat kommet inn, og sitter som tente lys og ser på tv. De venter selvsagt på Mgp-jr, og da skal de få være på loftsstua, med pizza og "fredags"(?) godt. Minsten har gått inn til bestefar, og skal få overnatte der i natt.

Senge til gjestene er oppredd og klare, hele huset er skikkelig vasket (for en gangs skyld...!), oda jeg fikk hjelp av min kjære mann til å flytte rundt på møbler og lamper m.m.

Nå er det helg, dere!:-)

Ha ei god helg, alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Det er morro å stelle det greit til for barna.

Her har jenta mi, jeg og pappaen benket oss foran tv. Første finalist er husets favoritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Her har jenta mi, jeg og pappaen benket oss foran tv. Første finalist er husets favoritt ;)

''Her har jenta mi, jeg og pappaen benket oss foran tv. Første finalist er husets favoritt ;)''

Jeg leste litt kjapt først, så trodde du satt der med pepan ;)

3 av mine ser også på MGP junior mens far i huset snekrer og mor taster på pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Her har jenta mi, jeg og pappaen benket oss foran tv. Første finalist er husets favoritt ;)''

Jeg leste litt kjapt først, så trodde du satt der med pepan ;)

3 av mine ser også på MGP junior mens far i huset snekrer og mor taster på pc.

*huff* hva skal jeg si ?hehe

Min mann forsøkte å sitte i sofaen med oss. Det gikk ikke, jeg måtte hente en madrass han kunne ligge på utepå kjøkkenet. Han har fått brått halsvondt, og feberen stiger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er favoritten The BlackSheeps! Knalltøffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*huff* hva skal jeg si ?hehe

Min mann forsøkte å sitte i sofaen med oss. Det gikk ikke, jeg måtte hente en madrass han kunne ligge på utepå kjøkkenet. Han har fått brått halsvondt, og feberen stiger :(

Oj, da er det influensa på gang. Den eldste her hadde noe lignende i uka som gikk. Ingen feber, men hodepine og halsplager. Det varte bare et par dager. Håper han kommer seg kjapt da :)

Men hvorfor ligger han på madrass på kjøkkenet?-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da er det influensa på gang. Den eldste her hadde noe lignende i uka som gikk. Ingen feber, men hodepine og halsplager. Det varte bare et par dager. Håper han kommer seg kjapt da :)

Men hvorfor ligger han på madrass på kjøkkenet?-)

Fordi han elsker lyden av kjøkkenvifta!?! hehe, og madrassen er større enn sofaen, som jo vi også satt i. Håper det gir seg kjapt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var flinke de også. Det er så morro å se gleden :) Nå driver jenta mi å synger for harde livet. Ho tar fort til seg sanger gitt. Og denne gangen gråt hun ikke pga favoritten ikke kom videre. Gudskjelov er hun over den tiden! :) Hun likte de som vant også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, en divisjon over de andre. Både trommisen og vokalisten var helt rå! Poden og jeg sitter og nynner ory eska benya - som er det vi husker... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig innimellom når alt bare er fred og harmoni...huset rent og alle er fornøyde...Det skal man ta vare på. Det er jo strengt tatt ikke alltid sånn...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig innimellom når alt bare er fred og harmoni...huset rent og alle er fornøyde...Det skal man ta vare på. Det er jo strengt tatt ikke alltid sånn...:-)

Nei, det skal være sikkert!:-0

Men disse ungene har vært her samtidig før, også. Og kjemien dem imellom er bare super! Alle leker seg, uansett alder eller kjønn, de blir fort enige, og de leker egentlig stille og rolige leker. Litt PS-spilling, men uten krangling og stor ståhei!

De la seg rett etter mgp, og guttene sov til 10!!!! Det har ALDRI min gutt gjort før! Men han var nok skikkelig avslappet og god, og da sover man jo også godt!

Hm, tror disse ungene skal få være her hver helg, jeg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...