Gå til innhold

Denne var det noe kjent med:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns faktisk det er litt ekkelt gjort av Klikk jeg da, som eier sidene her, for så å lage egene reportasjer av temaene som blir tatt opp...

Andre mediar ja, men klikk nei...

Syns faktisk at det var litt ekkelt å se, di kan jo kjapt sjekke ip-adressen til kvinnen i tillegg....

Hmmm. Skal tenke litt over om jeg gidde å ha fast nick om det er sånn det skal være.

*går i tenkeboksen*

De logger ikke ip-adresser her inne, da hadde de lett kunnet utestenge visse meget irriterende elementer.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• AneM1365380603

11

• Colette

10

• pekkaline

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De logger ikke ip-adresser her inne, da hadde de lett kunnet utestenge visse meget irriterende elementer.

Ok, godt å se.

Det er mange som vet mitt hvem jeg er fra år tilbake, så egentlig burde jeg passe meg litt uansett. Men jeg skriver som regel ikke ting jeg ikke kan stå inne for, om ikke jeg blir revet litt ekstra med da, og det skjer jo også til tider ;-D

Ha en flott lørdag.

ps, jeg etterlyser linsene dine på meldinger

Skrevet

Syns faktisk det er litt ekkelt gjort av Klikk jeg da, som eier sidene her, for så å lage egene reportasjer av temaene som blir tatt opp...

Andre mediar ja, men klikk nei...

Syns faktisk at det var litt ekkelt å se, di kan jo kjapt sjekke ip-adressen til kvinnen i tillegg....

Hmmm. Skal tenke litt over om jeg gidde å ha fast nick om det er sånn det skal være.

*går i tenkeboksen*

Men uansett om man kunne sjekket IP-adresse eller lignende, så betyr jo det at det lages en artikkel om dette at det skapes mer blest om innlegget enn om det bare hadde figurert her inn på DOL, og det betyr jo at sjansen for at dem det gjelder skal kjenne seg igjen øker.,Det gejlder også sjansen for at deres venner eller familie skal kunne skjønne hvem som laget en tråd.

Så det gjelder å tenke seg litt om før man utleverer historier på DOL, hva enten man bruker sitt faste nick eller et nick for anledningen.

Skrevet

Men uansett om man kunne sjekket IP-adresse eller lignende, så betyr jo det at det lages en artikkel om dette at det skapes mer blest om innlegget enn om det bare hadde figurert her inn på DOL, og det betyr jo at sjansen for at dem det gjelder skal kjenne seg igjen øker.,Det gejlder også sjansen for at deres venner eller familie skal kunne skjønne hvem som laget en tråd.

Så det gjelder å tenke seg litt om før man utleverer historier på DOL, hva enten man bruker sitt faste nick eller et nick for anledningen.

Absolutt, og jeg syns fremdeles det er ekstra ekkelt at det er klikk selv.

Har jo vært lignende ting tideligere, av andre medier, men når klikk begynner å henge ut sine egene brukere, syns jeg det er nokså spesielt i grunn.

Dette skal jo være ett seriøst helseforum ;-D (Ja, akuratt som jeg er her for den seriøse delen, men du skjønner hva jeg mener.)

Skrevet

''Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske – på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter.

Ved bruk av innleggene vil alle personopplysninger bli anonymisert.''

Man har jo godtatt publikasjon av sine innlegg, når man registrerer seg som medlem her da...

Skrevet

Absolutt, og jeg syns fremdeles det er ekstra ekkelt at det er klikk selv.

Har jo vært lignende ting tideligere, av andre medier, men når klikk begynner å henge ut sine egene brukere, syns jeg det er nokså spesielt i grunn.

Dette skal jo være ett seriøst helseforum ;-D (Ja, akuratt som jeg er her for den seriøse delen, men du skjønner hva jeg mener.)

''Opphavsrettigheter

Gjennom å sende inn innlegg og spørsmål aksepterer brukeren Doktoronline sin rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske – på alle måter, og i alle media, uten vederlag. Doktor Online står fritt til å overdra denne retten til andre.

Retten omfatter, men er ikke begrenset til, bruk av innlegg og spørsmål samlet eller enkeltvis, hele eller deler av innholdet, i endret eller oversatt skikkelse til bruk på Internett, CD-rom, tidsskrifter, aviser, bøker, tv og alle andre eksisterende og kommende publikasjonsmåter.

Man godtar publikasjon av alle innlegg, når man registerer seg som medlem her...

hidi, the scorpion
Skrevet

Wow! Vi har blitt kjendiser :)))

Ler! Ser du positivt på alt du? :)))

Skrevet

Wow! Vi har blitt kjendiser :)))

Kjendiser i vår egen "internavis", liksom ;-)

Skrevet

''Opphavsrettigheter

Man godtar publikasjon av alle innlegg, når man registerer seg som medlem her...

Jada, men siste setningen da?

Det var jo direkte sitert med brukernavn.

men ingen big deal, men jeg syns lå likevel at det er ufint

Skrevet

''Opphavsrettigheter

Man har jo godtatt publikasjon av sine innlegg, når man registrerer seg som medlem her da...

Ja, jeg bestrider ikke at de har rett til å offentliggjøre saken i andre medier enn dol.

Jeg bare sier at det er lurt å ha dette i bakhodet når man legger ut om dette og hint her inne - det er ikke en lukket, liten, hemmelig "gjeng" som får tilgang til dine utlegninger.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg bestrider ikke at de har rett til å offentliggjøre saken i andre medier enn dol.

Jeg bare sier at det er lurt å ha dette i bakhodet når man legger ut om dette og hint her inne - det er ikke en lukket, liten, hemmelig "gjeng" som får tilgang til dine utlegninger.

Ikke...? *sjokkert*

Skrevet

Ler! Ser du positivt på alt du? :)))

Må jo det. Noe annet funker ikke ;-)

Skrevet

Kjendiser i vår egen "internavis", liksom ;-)

Jaja, samma det. Vi kan jo kalle oss Å-kjendiser ;)

Skrevet

Jada, men siste setningen da?

Det var jo direkte sitert med brukernavn.

men ingen big deal, men jeg syns lå likevel at det er ufint

Brukernavn er ikke personlige opplysninger, det blir jo stoppet hvis man bruker fullt navn (fiktivt eller ikke), og da må hver enkelt ta ansvar for at man har et ikke-gjenkjenbart nick...

Skrevet

Jaja, samma det. Vi kan jo kalle oss Å-kjendiser ;)

Vakke noe gæernt asså, bare at følelsen ble så pussig - det lages nyheter fra DOL.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...