Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se en gang til ;)

Oki... Kan ikke skade :) Får ta det etter Twin Peaks...!

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har kanskje mistet den på vei ned med klærne? Du finner den sikkert. Gå gjennom hele greia i hodet ditt en gang til. Pust rolig....

Skrevet

Det er faktisk et meget godt råd. Har ikke tall på de gangene jeg har funnet igjen ting på steder der jeg trodde jeg hadde lett ferdig.

Sant det, har erfart det samme... Begynner å lure på om jeg har blitt helt tullete jeg da, for den er jo søkk vekk... Skulle ikke vært mulig! Så jeg leter gjerne en gang til :)

Skrevet

Å dæven! Begynner det nå?

*nostalgisk*

Skrevet

Fant det!

*puster lettet ut*

Skrevet

Du har kanskje mistet den på vei ned med klærne? Du finner den sikkert. Gå gjennom hele greia i hodet ditt en gang til. Pust rolig....

Det er meget mulig; den kan befinne seg et sted på vaskerommet... (Er bare litt rotete der, så det kan bli vanskelig å finne! Jada, der avslørte jeg det... ;))

Ellers så får jeg følge "ruta" ned og lete enda mer...

Skrevet

;-) Tenkte på husarbeid på _kjøkkenet_! ;-)

Husker forresten hvor gifteringen gled av og oppi vaskebøtta, og endte opp med å skylle den ned i dass...

kjipt!

Min far mistet sin ring ettellerannetsted en gang. Det gikk flere år så fant jeg den igjen mellom nylonplatene (lp) Da ble han glad da :)

Skrevet

Fant det!

*puster lettet ut*

Hehe... Tenkte jeg skulle prøve å se det nå - kanskje jeg tør denne gangen...! Det skremte nemlig vannet av meg sist...

Skrevet

Den har faktisk trillet rett inn i venstre bukselomme på et par jeans som lå og slang på gulvet. Selvsagt kommer du til å nekte fordi du ikke vil ha på deg at du er så slurvete at du lar jeansene ligge og slenge sånn, men der er den nå engang:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe... Tenkte jeg skulle prøve å se det nå - kanskje jeg tør denne gangen...! Det skremte nemlig vannet av meg sist...

Hhadde jeg vært synsk, så hadde _jeg_ ropt om hjelp;)

Skrevet

Jeg satt klistret dengang da:-) Husker vi kjøpte plata - på vinyl;-)

Og det tok mange mange år før jeg kunne se Kyle MacLachlan uten å tenke på han som "special agent Dale cooper" ;-)

Skrevet

Og det tok mange mange år før jeg kunne se Kyle MacLachlan uten å tenke på han som "special agent Dale cooper" ;-)

Kan du det nå altså? Jeg ser fortsatt agent Cooper når jeg ser på frustrerte fruer:)

Skrevet

Kan du det nå altså? Jeg ser fortsatt agent Cooper når jeg ser på frustrerte fruer:)

Ja men bare såvidt. Under FF ser jeg ham også litt som den impotente ektemannen til Charlotte fra SATC;-)

Skrevet

Mener jeg hørte det på CD jeg da - men turte ikke, fordi det minnet meg om alt det skumle ;) (Ja, jeg har alltid vært litt pysete...)

Kyle McLachlan ER liksom Dale Cooper han...!

Skrevet

*Fnis* Høres som om du er like synsk som meg ;)

Noe sånt, ja ;-P

Skrevet

Den har faktisk trillet rett inn i venstre bukselomme på et par jeans som lå og slang på gulvet. Selvsagt kommer du til å nekte fordi du ikke vil ha på deg at du er så slurvete at du lar jeansene ligge og slenge sånn, men der er den nå engang:)

Vet du hva - det er faktisk en god ide! Og det var såklart ikke jeg som var så slurvete, men samboeren som hadde slengt fra seg klær ved senga... ;)

Skrevet

Det er meget mulig; den kan befinne seg et sted på vaskerommet... (Er bare litt rotete der, så det kan bli vanskelig å finne! Jada, der avslørte jeg det... ;))

Ellers så får jeg følge "ruta" ned og lete enda mer...

Den har havna under varmtvannstanken, vaskemaskinen eller tørketrommelen på vaskerommet!

*kanskje synsk allikevel?*

Skrevet

Den har havna under varmtvannstanken, vaskemaskinen eller tørketrommelen på vaskerommet!

*kanskje synsk allikevel?*

Det er faktisk fullt mulig...! (Skal du liksom prøve ut dine synske evner på meg, hæ?! ;))

Må sjekkes ut...

Skrevet

Det er faktisk fullt mulig...! (Skal du liksom prøve ut dine synske evner på meg, hæ?! ;))

Må sjekkes ut...

Jepp, jeg aner en ny og spennende levevei ;-P

Skrevet

Ja men bare såvidt. Under FF ser jeg ham også litt som den impotente ektemannen til Charlotte fra SATC;-)

Ok. Jeg har bare sett tre, fire episoder av den serien. For meg er og forblir han Dale Cooper. Jeg elsket Twin Peaks. Damn good coffee:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...