Gå til innhold

Hjelp! Er du synsk??

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er igrunnen to sider av samme sak.

Vel, jeg forsøker fremdeles å tolke signalene;))

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• miia

25

• morsan

18

• hidi, the scorpion

13

• tonie

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er igrunnen to sider av samme sak.

*he he*

Var det forresten Log Lady som var synsk?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en til nevøen min til niårsdagen hans i sommer :)) Kjøpte den på en lekebutikk og han likte den like godt som jeg hadde håpet ;)

Dessuten prøver han den ut på meg siden jeg har høreimplantat *snøft*

Hmmm. Jeg visste ikke at man faktisk kan kjøpe det ;) Husker du hva det kosta? Jeg tipper min sønn ville elsket en slik gave.

Skrevet

Den har havna under varmtvannstanken, vaskemaskinen eller tørketrommelen på vaskerommet!

*kanskje synsk allikevel?*

Dette er ikke synsk, dessverre - dette følger helt jordisk, logisk tenkning:-)

Skrevet

Jaja, jeg har iallefall deg å takke for at søvnkvaliteten kommer til å bli dårlig i natt! *snøft*

;-)

*Fnis*

Skrevet

Åååå, jeg har alltid ønsket meg en slik! Så moro!

Kanskje Snuppen må få det til jul ;0)

Jeg ønska meg alltid en slik også, så nå får jeg låne nevøen min sin i trengsmål ;-) Den kosta bare rundt 250 kroner og jeg tror den funker ganske bra!

Skrevet

Jeg satt klistret dengang da:-) Husker vi kjøpte plata - på vinyl;-)

Og det tok mange mange år før jeg kunne se Kyle MacLachlan uten å tenke på han som "special agent Dale cooper" ;-)

ENDELIG!!! Tusen takk - jeg har ikke klart å plassere den mannen fra Frustrerte fruer:-) Jeg turte nemlig ikke å se på Twin Peaks når det gikk første gangen, og glimtet bare innom noen få episoder... Men jeg visste jeg hadde sett ham før:-)

Tenk så tilfeldig man plutselig kan finne ut av ting:-)

Skrevet

*he he*

Var det forresten Log Lady som var synsk?

Høh, jeg har som sagt traumatiske minner fra min søsters beretninger om Twin peaks, så det er uaktuelt for meg å se denne serien :-/

Skrevet

Hmmm. Jeg visste ikke at man faktisk kan kjøpe det ;) Husker du hva det kosta? Jeg tipper min sønn ville elsket en slik gave.

Rundt 250 kroner på lekebutikken (husker ikke hva lekebutikken heter...) Noe på B...?

Skrevet

Dette er ikke synsk, dessverre - dette følger helt jordisk, logisk tenkning:-)

Ødelegg nå ikke mitt håp om å inneha synske evner ;-)

Skrevet

Jeg ønska meg alltid en slik også, så nå får jeg låne nevøen min sin i trengsmål ;-) Den kosta bare rundt 250 kroner og jeg tror den funker ganske bra!

Det var jo ikke dyrt heller!

Må nok få oss en slik ja :0)

Skrevet

kjipt!

Min far mistet sin ring ettellerannetsted en gang. Det gikk flere år så fant jeg den igjen mellom nylonplatene (lp) Da ble han glad da :)

''nylonplatene (lp)''

Er det LP-plater du mener - som i musikk? I så fall er vel de neppe laget av nylon???

Skrevet

Ødelegg nå ikke mitt håp om å inneha synske evner ;-)

*Tusler pent og stille ut av tråden*

:-)

Skrevet

Det var jeg som kom med det glimrende forslaget. Jeg er tilhenger av å krisemaksimere og der kommer metalldetektoren inn!

Hilsen dramaqueen'en

Krisemaksimering er sterkt undervurdert;)

Skrevet

Ja, da han dukket opp i Twin Peaks syntes jeg jo - selvsagt - at han var dritkjekk.

Men jeg syntes han så litt rar ut da jeg så han i Blue Velvet noen år før, men om det var han eller jeg som hadde forandret meg, vet jeg ikke.

Når jeg ser ham for meg i Twin Peaks ser jeg ham mest face eller full frontal. Det er kanskje der det ligger:)

hidi, the scorpion
Skrevet

''nylonplatene (lp)''

Er det LP-plater du mener - som i musikk? I så fall er vel de neppe laget av nylon???

De var faktisk det!

Skrevet

ENDELIG!!! Tusen takk - jeg har ikke klart å plassere den mannen fra Frustrerte fruer:-) Jeg turte nemlig ikke å se på Twin Peaks når det gikk første gangen, og glimtet bare innom noen få episoder... Men jeg visste jeg hadde sett ham før:-)

Tenk så tilfeldig man plutselig kan finne ut av ting:-)

:-)

Han har også spilt i Sex & singelliv-serien (var Charlottes impotente ektemann med dominerende mor), og i gamle da'r spilte han i Lynch-filmene Blue Velvet og Dune.

Skrevet

Høh, jeg har som sagt traumatiske minner fra min søsters beretninger om Twin peaks, så det er uaktuelt for meg å se denne serien :-/

;-) Hvis det var beretninger fra en da meget ung søster, så ville jeg ikke tatt det så alvorlig i dag;-)

med mindre du er veldig skvetten av deg, da. Jeg synes nok serien var mere bisarr enn skummel.

Her er forresten Log Lady med sin "kjæle-tømmerstokk" ;-)

http://i42.photobucket.com/albums/e341/esadance/loglady.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...