hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Blander dere ikke med vinyl nå? Vinyl eller ikke vinyl, hva er det?) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Vinyl eller ikke vinyl, hva er det?) . 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 :-) Han har også spilt i Sex & singelliv-serien (var Charlottes impotente ektemann med dominerende mor), og i gamle da'r spilte han i Lynch-filmene Blue Velvet og Dune. Har ikke sett noen av de andre seriene, så Frustrerte Fruer var det første jeg så ham igjen i... 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 De var faktisk det! Nylon?? Ikke vinyl, altså? 0 Siter
Gjest sannsigersken Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Ikke heeelt det svaret jeg var ute etter... Nei, det vet jeg - men det var svaret jeg fikk. Så er det opp til deg hva du vil gjøre med det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ''nylonplatene (lp)'' Er det LP-plater du mener - som i musikk? I så fall er vel de neppe laget av nylon??? LP (Long Playing) platene var ikkje laga av nylon, men av _vinyl_, og eg mener å huske at det er ett produkt som er "oljebasert". 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 I støvsugerskaftet en plass, den har kilet seg fast. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ;-) Hvis det var beretninger fra en da meget ung søster, så ville jeg ikke tatt det så alvorlig i dag;-) med mindre du er veldig skvetten av deg, da. Jeg synes nok serien var mere bisarr enn skummel. Her er forresten Log Lady med sin "kjæle-tømmerstokk" ;-) http://i42.photobucket.com/albums/e341/esadance/loglady.jpg *ææææææææææææææææ* Sånne damer synes jeg er skikkelig skumle!! *pingle* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Men hvem har en metalldetektor tilgjengelig?-)) I Donald hadde de ofte en sånn, og jeg tror det sto på ønskelista mi på den tiden *preget av mye Donald-lesing* Min far har faktisk en metalldetektor! Favorittaktiviteten til eldstemann her når vi er på besøk hos morfar :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 *ææææææææææææææææ* Sånne damer synes jeg er skikkelig skumle!! *pingle* *he he* Da er du nok esktraordinært pinglete, ja:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 LP (Long Playing) platene var ikkje laga av nylon, men av _vinyl_, og eg mener å huske at det er ett produkt som er "oljebasert". Nettopp:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Rundt 250 kroner på lekebutikken (husker ikke hva lekebutikken heter...) Noe på B...? Brio? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ''Hadde den sist på soverommet, men tok den av meg for å gjøre husarbeid.'' Pkt. 1. Kor la du den da? Pkt. 2. Er du sikker på at du ikkje fortsatt har den på fingeren? Pkt. 3. Har du funnet den no? Pkt. 4. Om du ikkje finner den, så kan du jo gifte deg slik at du får ny ring!? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 ''Hadde den sist på soverommet, men tok den av meg for å gjøre husarbeid.'' Pkt. 1. Kor la du den da? Pkt. 2. Er du sikker på at du ikkje fortsatt har den på fingeren? Pkt. 3. Har du funnet den no? Pkt. 4. Om du ikkje finner den, så kan du jo gifte deg slik at du får ny ring!? Du ga meg dagens første latter;))) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Du ga meg dagens første latter;))) :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Nylon?? Ikke vinyl, altså? Jeg var bare enig med Geir, jeg;)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 *he he* Da er du nok esktraordinært pinglete, ja:-) Det er antagelig her min hang til krisemaksimering kommer inn? ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Brio? Nei, ikke Brio, men BR-leker (spurte ungene nå ;-)) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hmmm... Du kan ta en tynn strømpe utenpå støvsuger røret, så støvsuge under alt. Om den er der vil den jo bli stoppet av strømpen :0) Hoi, dét var dagens husmorinnlegg! Genialt ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hmmm... Du kan ta en tynn strømpe utenpå støvsuger røret, så støvsuge under alt. Om den er der vil den jo bli stoppet av strømpen :0) Smart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.