Gå til innhold

kakepynting

mumitrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lag smørkrem, og ha farge i. IKKE vanlig konditorfarge!! Bare den som cacas selger.

Men jeg trenger den til i morra! Er det ingen andre kjeder som selger sånt, da? Skal til byen snart men rekker ikke bestille noe fra cacas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trenger den til i morra! Er det ingen andre kjeder som selger sånt, da? Skal til byen snart men rekker ikke bestille noe fra cacas.

Wilton konditorfarge er det vel som anbefales. Leste inne på en side at noen har kjøpt den på Meny, andre på Panduro Hobbyforretning og noen Jernia. Du får titte litt rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den være brun lager du sjokolade-smørkrem. Fargen kan justeres litt ved mengden kakao. Alle andre farger må du bruke Wilton-farger. Jeg har sett dem hos Jernia i hvert fall. Jeg bruker hvit smørkrem da, som jeg farger med disse konditorfargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilton konditorfarge er det vel som anbefales. Leste inne på en side at noen har kjøpt den på Meny, andre på Panduro Hobbyforretning og noen Jernia. Du får titte litt rundt :)

Glassmagasinet også :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...