mumitrollet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Følg lenken: http://www.cacas.no/tips/index_kakepynting.htm Noen som vet hvordan man lager sånn farget krem til pynting? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lag smørkrem, og ha farge i. IKKE vanlig konditorfarge!! Bare den som cacas selger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sahoda Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Man bruker konditorfarge - det står nede på siden der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Lag smørkrem, og ha farge i. IKKE vanlig konditorfarge!! Bare den som cacas selger. Men jeg trenger den til i morra! Er det ingen andre kjeder som selger sånt, da? Skal til byen snart men rekker ikke bestille noe fra cacas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sahoda Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Men jeg trenger den til i morra! Er det ingen andre kjeder som selger sånt, da? Skal til byen snart men rekker ikke bestille noe fra cacas. Wilton konditorfarge er det vel som anbefales. Leste inne på en side at noen har kjøpt den på Meny, andre på Panduro Hobbyforretning og noen Jernia. Du får titte litt rundt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skal den være brun lager du sjokolade-smørkrem. Fargen kan justeres litt ved mengden kakao. Alle andre farger må du bruke Wilton-farger. Jeg har sett dem hos Jernia i hvert fall. Jeg bruker hvit smørkrem da, som jeg farger med disse konditorfargene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Wilton konditorfarge er det vel som anbefales. Leste inne på en side at noen har kjøpt den på Meny, andre på Panduro Hobbyforretning og noen Jernia. Du får titte litt rundt Glassmagasinet også :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Den 3D bamsen har jeg laget mange ganger :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.