Gå til innhold

Jeg må kjøpe nytt undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha truser som sitter godt, både bomull og microfiber. Sloggi hipster av den microfibersorten sitter dårlig... - jeg presterte å løpe av meg en sånn en forleden *dåne* ;p (i kort kjole, need I say more..)

Liker både hipster og tai, stringtruser har jeg nok av, det brukes sjeldent.

Så, damer, jeg må ha innspill på knallgode truser, som holder seg på plass!

Den gang jeg var ung og vakker (...leeeenge siden...!), hadde jeg et favorittmerke som het Dranella. Lurer på om det finnes truser av dette merket i år 2008?

Ang BH m/pushup har jeg funnet et par favoritter på Lindex + Wonderbra.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• morsan

7

• tonie

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg må ha truser som sitter godt, både bomull og microfiber. Sloggi hipster av den microfibersorten sitter dårlig... - jeg presterte å løpe av meg en sånn en forleden *dåne* ;p (i kort kjole, need I say more..)''

Ja, det skulle "vi" gjerne hørt mer om! :-)

Skrevet

''Sloggi hipster av den microfibersorten sitter dårlig... - jeg presterte å løpe av meg en sånn en forleden *dåne* ;p (i kort kjole, need I say more..)''

Giiiii deg!!! *Ler så tårene triller*

Skrevet

Sputniktruse!! Ingen over - ingen ved siden (....av deg i senga nå eller for resten av livet *S*)!!

Skrevet

''Sloggi hipster av den microfibersorten sitter dårlig... - jeg presterte å løpe av meg en sånn en forleden *dåne* ;p (i kort kjole, need I say more..)''

Giiiii deg!!! *Ler så tårene triller*

Joda, ikke var jeg full, og det var midt på ettermiddagen ;s

Kan du komme med forslag til det jeg spør om, kanskje?! ;p

Skrevet

Sputniktruse!! Ingen over - ingen ved siden (....av deg i senga nå eller for resten av livet *S*)!!

Not Sputnik for my ass, no...

Hvilke truser bruker du da? Jeezz, nå kommer du vel med linker til truser på finn eller noe ;p

Skrevet

Beste jeg har er hipsters fra Victoria's Secret.

Link?

Skrevet

''Jeg må ha truser som sitter godt, både bomull og microfiber. Sloggi hipster av den microfibersorten sitter dårlig... - jeg presterte å løpe av meg en sånn en forleden *dåne* ;p (i kort kjole, need I say more..)''

Ja, det skulle "vi" gjerne hørt mer om! :-)

;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220695779' post='3950892]

Link?

Spør "Mora2".

Ho bruker sikkert fine truser. :)

Skrevet

Spør "Mora2".

Ho bruker sikkert fine truser. :)

Sikkert i underkant lite stoff i de trusegreiene hennes.... ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1220695766' post='3950891]

Not Sputnik for my ass, no...

Hvilke truser bruker du da? Jeezz, nå kommer du vel med linker til truser på finn eller noe ;p

Nei, truser fra finn er helt uaktulet! :-) Vet ikke om det finnes engang...*S*

Jeg har truser "fra hvert prestegjeld", så noe råd om hva som er best, kan jeg ikke gi deg.

Skrevet

Nei, truser fra finn er helt uaktulet! :-) Vet ikke om det finnes engang...*S*

Jeg har truser "fra hvert prestegjeld", så noe råd om hva som er best, kan jeg ikke gi deg.

Hehe, som jeg skulle sagt det selv! Truser? Ei truse er da ei truse ;-)

Skrevet

Hehe, som jeg skulle sagt det selv! Truser? Ei truse er da ei truse ;-)

Det samme sier jeg. Jeg har aldri tenkt over at det finnes et favorittmerke når det gjelder truser. Jeg har jo noen som blir mer brukt enn andre - men de er alle en salig blanding som er kjøpt tilfeldig her og der!

Jeg har faktisk truser som er over 12 år gamle, kanskje mer - holder seg godt og er myke og fine :-)

Skrevet

Grøss!

nesten så man heller kunne kjøpt en pakke skolisser og knytt på seg;-)

Skrevet

nesten så man heller kunne kjøpt en pakke skolisser og knytt på seg;-)

Ja!!!! Lurt :-DDDD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...